Šveicarijos kompanija „GreenGT“ paskelbė konstruojanti super elektromobilį, kuriuo planuoja maždaug po dvejų metų startuoti prestižinėse Le Manno 24 valandų lenktynėse.
Iki to laiko tikimasi pagaminti ne tik lenktyninę, bet ir kasdieniam važinėjimui pritaikytą versiją, kurios „tiražas“ bus viso labo 22 egzemplioriai.
Beje, „GreenGT“ inžinierius Christophe Schwartzas teigia, kad žiedinėms ištvermės lenktynėms parengtas ir paprastas super elektromobilio modelis skirsis tik tam tikrais valdymo sistemų ir elektronikos parametrų nustatymais.
Įspūdingai atrodančios mašinos karkasas atitiks visus FIA saugumo reikalavimus ir bus pagamintas iš karbono, o kėbulo paneliai - iš stiklo pluošto. Galinius mašinos ratus suks du 100 kilovatų galingumo elektros varikliai. Energiją jam bus tiekiama iš dviejų ličio-jono akumuliatorių, kuriuos kraus ir saulės baterijos.
Bendras šių variklių pajėgumas sieks maždaug 350-400 AG, o maksimalus sukimo monetas - 2000 Nm esant 11-12 tūkst. Iki 100 km/val. „GreenGT“ elektromobilis turėtų įsibėgti maždaug per keturias sekundes, o maksimalus jo greitis - 275 km/val.
Naujausi komentarai