Bendrovės „Lukoil Baltija“ valdomame populiariausiame Lietuvoje mažmeninės prekybos naftos produktais tinkle atlikta analizė parodė, kad vairuotojų įpročiai degalinėse renkantis maisto prekes šiemet išlieka nepasikeitę. Kaip ir 2008 metais, labiausiai paklausūs išlieka karšti užkandžiai, kava, gaivinantys gėrimai ir saldumynai.
„Tendencija, kad žmonės į degalines užsuka ne vien kuro, išlieka stipri ir šiomis ekonominėmis sąlygomis. Žmonės nekeičia savo įpročių ir toliau pageidauja greitai užkąsti“, - teigia bendrovės „Lukoil Baltija“ mažmeninės prekybos vadovas Romas Turlinskas.
Pasak R.Turlinsko, bendrovė ne tik stebi Lietuvos vairuotojų poreikius ir pagal juos nuolat atnaujina degalinėse esančių prekių asortimentą, bet ir už patrauklią kainą skubantiems siūlo kelių skonių sumuštinius ir maisto bei gėrimų komplektus. Stengiantis patenkinti klientų vasaros sezono poreikius, „Lukoil Baltija“ pateikė specialų vasaros rinkinį - ledus „Kite-Kat“ ir puodelį juodos kavos.
Naujausi komentarai