Frankfurto parodoje nedalyvauja nei „AvtoVAZ“, nei GAZ , nei joks kitas žinomas Rusijos automobilių gamintojas, tačiau šios šalies konstruktoriai visgi sugebėjo atsidurti dėmesio centre.
Vokietijoje oficialią savo pirmojo superautomobilio „Marussia“ premjerą nusprendė surengti garsus Rusijoje dainininko ir TV laidų vedėjo Nikolajaus Fomenko vadovaujama kompanija. Šių metų pradžioje viešai pristatę pirmąjį „Marussia“ egzempliorių, Frankfurte rusai pademonstravo modelį su indeksu B2, turintį kiek kitokį kėbulą. Beje, pats N.Fomenko pareiškė, kad jo sugalvotą superautomobilį galima „aprengti“ tokios stiliaus kėbulu, kokio tik gali užsigeisti užsakovai. Dar daugiau - parodoje greta B2 modelio stovi dar dvi „Marussios“, kurių kėbulai pagaminti iš skirtingų medžiagų.
Patys Rusijos žurnalistai, rašantys automobilizmo temomis pripažįsta, kad lig šiol beveik visos „tėvyninės“ gamybos mašinos (išskyrus karinę techniką) buvo vertos pasigailėjimo, o žodžių junginys „rusiškas superautomobilis“ atrodė toks pat nelogiškas, kaip „branduolinė indaplovė“. Tačiau atidžiau apžiūrėję „Marussia“ nebuvo tokie skeptiški ir kandūs. Bent jau vizualiai šis daiktas atrodo originaliai ir dailiai, o surinkimo kokybė pakankamai gera. Pats N.Fomenka nepasikuklino pareikšti, kad jo „Marussia“ kėbulas suvirintas geriau nei „Ferrari“ automobilių.
Vokietijoje pristatyta „Marussia“ komplektuojama su 3,6 l darbinio tūrio benzininiu „Cosworth“ varikliu, turinčiu šešias modifikacijas. Silpniausio agregato pajėgumas 245 AG, o galingiausio - 420 AG.
Maždaug 100 tūkst. eurų kainuojančio rusiško superautomobilio gamintojai jau sulaukė 17 užsakymų. Gaminti „Marussia“ ketinama kažkurioje Rytų Europos valstybėje, kur žadama pastatyti net tris naujas gamyklas. Optimistinis N.Fomenkos scenarijus - maždaug 3000 mašinų per metus. Netolimoje ateityje verslininkas žada pristatyti padidinto pravažumo automobilį bei repezentacinį limuziną.
Naujausi komentarai