Nuo balandžio 1-osios jau galima važinėti vasarinėmis padangomis, tačiau kauniečiai neskuba į automobilių servisus.
Servisuose dirbantys vyrai prisipažįsta - praėjo tie laikai, kai norintieji pasikeisti ratus stovėdavo eilėse. Sujudimas juntamas, tačiau ne toks didelis, kaip būdavo prieš kelerius metus.
„Per dieną aptarnaujame apie penkiolika automobilių. Paprastai norinčiuosius registruojame į eilę“, - pasakojo automobilių serviso „Žaliakalnio Žėrutis“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Stundžia. Anot jo, vieni klientai pageidauja keisti tik padangas, paliekant tuos pačius ratlankius. Kiti turi du ratų komplektus ir keičia juos pagal sezoną.
Vos vienas kitas klientas pageidauja garsių pasaulio gamintojų „Michelin“, „Goodyear“ ar „Bridgestone“ produkcijos.
Padangų kainos svyruoja nuo 85 litų iki daugiau nei 1000 litų.
Restauruotos padangos nebėra tokios populiarios kaip anksčiau. „Iš trečiųjų šalių atvežtos naujos padangos kainuoja tiek pat, kiek restauruotos. Turime ir tokių, tačiau vairuotojai mieliau renkasi naujas“, - pastebėjo M.Stundžia.
Kelių eismo taisyklės numato, kad nuo balandžio 1-osios iki lapkričio 10-osios automobiliai turi būti su vasarinėmis padangomis, tačiau žieminėmis padangomis ir vasarą važinėti nedraudžiama. Eismo saugumo specialistai perspėja, kad žieminių padangų stabdymo ir kitos charakteristikos šiltuoju metų laiku kur kas blogesnės negu vasarinių padangų. Įšilus kelio dangai, minkšta žieminių padangų guma dyla itin greitai.
Dygliuotas būtina pakeisti iki balandžio 10 dienos.
Naujausi komentarai