Praeitų metų pabaigoje modernizavusi savo populiariausią „Octavia“ modelį, bendrovė „Škoda Auto“ pradeda gaminti ir atnaujintas „Octavia RS“ bei „Octavia Scout“ versijas.
Greta pastebimų išorės dizaino pasikeitimų, abi versijos nuo šiol siūlomos ir su naujais techniniais sprendimais, pvz., oro kokybės davikliu, montuojamu su oro kondicionavimo sistema „Climatronic“, bei nauja salono apšvietimo koncepcija.
Atnaujinta sportiškoji „Octavia RS“ turi naujas radiatoriaus groteles su RS emblema ir naujus didesnius žibintus. Skirtingai nuo senesnės versijos, dabar pirkėjai galės užsakyti ksenoninius žibintus kartu su adaptyvinėmis posūkio šviesomis. Priekiniame buferyje integruotos ir dar dvi techninės naujovės: rūko žibintai, atliekantys ir statinę posūkių apšvietimo funkciją, bei LED dienos šviesos. Galinių žibintų išvaizda taip pat šiek tiek skiraisi nuo senesnio modelio.
Tarp kitų naujovių verta paminėti naujas kėbulo spalvas ir 18 colių lengvo lydinio ratlankius „Neptune“. Sportiškam važiavimui suderinta važiuoklė šiek tiek pažeminta lyginant su standartine „Octavia“, dėl to RS prošvaisa yra 127 mm. Sumažintas ir automobilio svoris - 20 kg benzininėje versijoje ir 15 kg dyzelinėje. Dėl šių pakeitimų padidėjo maksimalus automobilio greitis bei įsibėgėjimo parametrai. Beje, kaip senesnį modelį, atnaujintą RS bus galima užsisakyti tiek su hečbeko, tiek su universalo kėbulu.
Į atnaujintą „Octavia RS“ montuojami 2.0 TSI/147 kW benzininis galios agregatas, kurio vidutinės degalų sąnaudos yra 7,5 l/100 km ir CO2 emisija - 175 g /km, taipogi 2.0 TDI CR/125 kW turbodyzelinis motoras (atitinkamai 5,7l/100 km ir 150 g/km). Abu motorai komplektuojami tik su 6 laipsnių automatizuota DSG transmisija, abu atitinka EU 5 aplinkosaugos standarto reikalavimus.
„Scout“ modelių linija užima vis stipresnes pozicijas „Škoda“ modelių gamoje, o „Octavia Scout“ ir toliau lieka populiariausiu šios linijos modeliu. Atnaujinta „Octavia Scout“ turi visus išorės pakeitimus, kuriuos turi kiti atnaujintos „Octavia“ šeimos modeliai, įskaitant ir naujas radiatoriaus groteles bei kitokios formos priekinius žibintus. Skiriasi tik masyvus pilkos plastmasės priekinis buferis su integruotomis rūko lempomis, kuris atlieka ir posūkių apšvietimo funkciją. Automobilio šonuose bei gale taip pat uždėtos plastikinės kėbulo apsaugos, suteikiančios jam tvirtumo ir agresyvumo. Kaip ir anksčiau, „Octavia Scout“ versija gaminama tik su universalo kėbulu.
Turėdama 179 mm prošvaisą bei papildomas važiuoklės apsaugas, atnaujinta „Octavia Scout“ yra puikiai paruošta važiavimui bekele. Tai sąlygoja ir modernizuota visų ratų pavara su ketvirtos kartos „Haldex“ sankaba, kuri gali kiekvienam ratui atskirai perduoti net iki 85 % varomosios jėgos. „Octavia Scout“ modelis siūlomas su dviem galingais varikliais - benzininiu 1.8 TSI/118 kW (atitinkančiu EU 5 standartą) ir turbodyzeliniu 2.0 TDI PD DPF/103 kW (EU 4). Abu galios agregatai montuojami tik kartu su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Lietuvoje atnaujintus „Octavia RS“ ir Octavia Scout“ modelius bus galima užsisakyti jau nuo gegužės mėnesio visuose „Škoda“ pardavimo salonuose.
Naujausi komentarai