Pereiti į pagrindinį turinį

„Opel Zafira" pripažintas patraukliausiu minivenu

2008-10-30 13:17
„Opel Zafira" pripažintas patraukliausiu minivenu
„Opel Zafira" pripažintas patraukliausiu minivenu / "Opel" nuotr.

Daugiau kaip 14 tūkst. automobilizmui skirto žurnalo „Auto motor und sport" („Ams") skaitytojų negalėjo suklysti - naujausioji „Opel Zafira" ne tik lanksčiausiai pritaikomas kompaktinės klasės minivenas, bet taip pat ir patraukliausias. 

Skaitytojų balsavimu, šiam automobiliui - naujo stiliaus etalonui - penktą kartą paskirtas „Autonis" prizas už dizainą. 

Po šios apklausos „Zafira" užsitikrino tvirtai pirmaujančią poziciją tarp kompaktinės klasės minivenų; tai jau penktas kartas, kai šis vokiškas naują madą nustatantis automobilis buvo apdovanotas itin garbingu „Ams" žurnalo įsteigtu „Autonis" prizu už dizainą. 

Markas Adamsas, „GM Europe" dizaino skyriaus viceprezidentas, žino, kuo „Zafira" sužavėjo balsavusiuosius už „Autonis" prizo paskyrimą. „Universalioji „Zafira" įkūnija „Opel" kūrėjų kompetenciją gaminant vienatūrius; mes ir toliau kursime naujus dizaino akcentus šiame segmente - tą jau parodėme koncepciniuose automobiliuose „Merija" ir „Flextreme", - sakė M.Adams. 

Iš išorės „Zafira" atrodo patikima ir sportiška. Į akis krentanti V formos linija ir „Opel" automobiliams būdinga gaubto klostė suteikia galingumo šiai kėbulo daliai; stogas išsiskiria glotniu aerodinaminiu kontūru. 

Atlikus keletą subtilių dizaino modifikacijų, antrosios kartos „Zafira" išlieka šiuolaikiška ir nauja, nors eina jau ketvirtieji jos pardavimo metai. Dėl ilgos ratų bazės, plačios vėžės ir apgalvoto išdėstymo „Zafiroje" galima susodinti septynis keleivius trimis eilėmis. 

Unikali Flex7 sėdynių sistema garantuoja maksimalias salono keitimo galimybes. Tik keletu lengvų judesių automobilį galima pakeisti taip, kad jame galėtų susėsti septyni, šeši, penki, keturi, trys ar du keleiviai. Padarius „Zafirą" dviviete, sukuriama maksimali erdvė bagažui - 1 820 litrų. Būdamas penkiavietis, šis automobilis turi 645 litrus erdvės bagažui - tai yra geriausias rodiklis šioje automobilių klasėje. 

M.Adamsas priėmė apdovanojimą Paryžiaus automobilių parodoje. Jį įteikė „Auto motor und sport" vyriausiasis redaktorius Berndas Ostmannas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų