Automobilių gamintoja „Renault" pradeda pirmųjų „Renault" istorijoje „Laguna" kupė versijų prekybą. Šiuo modeliu pradedama prekiauti ir Lietuvoje. Žavus, sportiškas ir dinamiškas kupė modelis buvo sukurtas remiantis 2007 m. Frankfurto automobilių parodoje pristatytu „Laguna Coupe Concept". Stilingas automobilis skirtas tiems, kurie ieško vairavimo malonumo ir išskirtinės išvaizdos derinio.
„Laguna" kupė versija turi puikiai subalansuotas proporcijas, kurios automobiliui suteikia dinamiškumo įspūdį: jis žemas (1,40 m), bet ilgas (4,64 m) ir platus (1,83 m). Jo išvaizda pasižymi ilgu variklio dangčiu ir trumpa galine automobilio dalimi, kurioje išsiskiria siauri žibintai. Komplektuojamas su 17 arba 18 colių aliuminio ratlankiais, „Laguna" kupė pasižymi ilga ratų baze (2,69 m).
Kaip ir „Laguna GT" modelis, „Laguna" kupė turi aktyvią pakabą su visus keturis ratus valdančia vairo sistema. Esant nedideliam greičiui, galiniai automobilio ratai nedideliu kampu gali pasisukti į priešingą pusę, taip padidindami manevringumą, kuris naudingas parkuojantis arba siaurose miesto gatvėse. Ši sistema užtikrina dinamišką automobilio reagavimą bei precedentų neturintį vairavimo tikslumą, suteikiantį išskirtinę automobilio kontrolę posūkių metu.
Į „Renault Laguna" kupė automobilį montuojami keturių tipų varikliai: du dyzeliniai ir du benzininiai. Vienas iš variklių yra visiškai naujas V6 dCi motoras, kurio galia siekia 235 AG (173 kW), o maksimalus sukimo momentas - 450 Nm. Tikimasi, kad šis naujas variklis taps vairavimo malonumo ir valdymo etalonu rinkoje.
Taip pat siūlomas 3,5 l V6 benzininis variklis, kuris komplektuojamas kartu su AJ0 automatine šešių pavarų greičio dėže. Šio variklio maksimali galia - 240 AG (175 kW), o sukimo momentas siekia 330 Nm. Su šiuo varikliu „Renault Laguna" kupė automobilis nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per mažiau nei 7 sekundes. Kiti du 2,0 l varikliai (dyzelinis ir benzininis) jau yra išbandyti ir patikrinti kituose „Laguna" automobiliuose.
Naujausi komentarai