Quantcast

Permainos laivininkystės sektoriuje

Siekiant taupyti valstybės biudžeto lėšas, Susisiekimo ministerijoje svarstoma galimybė į vieną įstaigą sujungti jūrų ir vidaus vandenų laivybos priežiūros įstaigas. Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pavedė ministerijos Vandens transporto departamentui pateikti siūlymus dėl Valstybinės vidaus vandenų laivybos inspekcijos ir Lietuvos saugios laivybos administracijos sujungimo. 

Valstybinė vidaus vandenų laivybos inspekcija vykdo valstybinę saugios laivybos kontrolę Lietuvos vidaus vandenyse, tarptautinės reikšmės vidaus vandens kelyje Klaipėda-Kaunas ir Baltijos jūros pakrantės vandenyse. Inspekcija rengia saugios laivybos kontrolės reidus, registruoja vidaus vandenų laivus, atlieka technines apžiūras, rengia kvalifikacinius vidaus vandenų transporto specialistų ir laivavedžių egzaminus, įmonėms išduoda licencijas vidaus vandenimis vežti keleivius ar krovinius, vykdo kitą susijusią veiklą. 

Lietuvos saugios laivybos administracija vykdo jūrų transporto kontrolę ir priežiūrą, rūpinasi laivybos sauga ir taršos iš laivų prevencija. Administracija kontroliuoja, kaip laivybos kompanijos, laivų savininkai, atskiri laivai, uostų naudotojai, kitos kompanijos, kurių veikla susijusi su saugia laivyba, laikosi tarptautinių sutarčių, konvencijų, kurių dalyvė yra Lietuva, bei šalies teisės aktų reikalavimų. Vykdoma valstybinė laivų kontrolė, registruojami laivai, išduodami dokumentai jūrininkams, atestuojamos įmonės, operatyviai skelbiama navigacinė ir hidrografinė informacija. 

Svarstyti minėtų įstaigų sujungimą nuspręsta Susisiekimo ministerijos Kolegijos posėdyje išklausius jų 2008 m. veiklos ataskaitas ir susipažinus su abiejų įstaigų 2009-2011 m. strateginiais veiklos planais. Ministro E.Masiulio nuomone, šių dviejų institucijų sujungimas padėtų sumažinti administracinį aparatą ir taupyti valstybės biudžeto lėšas. 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių