Vokietijos kompanijos „Audi“ atstovai išplatino informaciją apie naujus 1,6 TDI variklius, kurie pirmiausia bus montuojami A3 modelyje. 105 AG pajėgumo motoras 100 km kelio naudoja 4,1 litro dyzelino, o į aplinką per vieną kilometrą išmeta tik 109 gramus CO2.
Šiuos puikius rodiklius lėmė tokios technologijos, kaip energijos regeneravimas ir „start/stop“ sistema. Atkreipiamas dėmesys, kad būdama draugiškas aplinkai „Audi A3“ gali pasigirti ir palyginti neprasta dinamika - iki 100 km/val. įsibėgėja per 11,4 sek. bei gali judėti maksimaliu 194 km/val. greičiu. Silpnesnysis 1,6 TDI išvysto 90 AG pajėgumą. Sukimo momentas - 230 Nm.
„Audi“ degalų taupymo politika grindžiama variklių darbinio tūrio mažinimu, turbokompresorių panaudojimu bei keleto kitų efektyvias technologijų derinimu. Pavyzdžiui, standartinė „start/stop“ sistema vos tik automobilis sustoja, o vairuotojas pavarų svirtį perjungia į neutralią padėtį ir atleidžią koją nuo sankabos pedalo, išjungia variklį. Variklis vėl įsijungia kai tik vairuotas nuspaudžia sankabos pedalą.
Degalų taupymas prasideda dar nepririedėjus iki šviesoforo. Generatorius, veikiamas energijos regeneravimo sistemos ir išnaudodamas automobilio riedėjimą bei stabdymą, dirba kinetinę energiją paversdamas elektra. Akceleruojant ar tiesiog tolygiai važiuojant, baterija tiekia sukauptą energiją elektros įrenginiams taip mažindama generatoriui tenkančias apkrovas. Tai leidžia sutaupyti mažiausiai 3 proc. degalų.
„Audi A3 1.6 TDI“ bus galima užsisakyti jau greitai - bazinė kaina Vokietijoje nuo 22 550 eurų (90 AG) versijai ir 23 550 eurų (105 AG) versijai.
Naujausi komentarai