Automobilių gamintoja „Renault“ rugsėjo 8-22 d. Prancūzijoje įgyvendino didžiausią nacionalinę reklaminę plakatų kampaniją.
Per pastaruosius trejus metus pristačiusi 18 naujų modelių, „Renault“ nusprendė juos reklamuoti daugiau nei 18 tūkst. reklaminių stendų visoje Prancūzijoje. Šią reklaminę kampaniją taip pat papildė 25 sekundžių TV klipas bei reklama internete.
„Renault“ reklaminėje kampanijoje žaismingu pavadinimu „Vaikų bumas“ (Baby-boom) naujieji modeliai pristatomi akcentuojant jų konkretų amžių, pvz. 4 mėn. „Scenic“, 11 mėn. „Megane“, 23 mėn. „Laguna“ ir t.t. Siekdama pabrėžti visos savo automobilių gamos atnaujinimą, reklamoje „Renault“ naudojo ne automobilių, o pagal amžių parinktų kūdikių ir vaikų nuotraukas.
Savo naujų modelių erą „Renault“ pradėjo 2007 m. birželį, pristačiusi naująjį „Twingo“. Per beveik trejus metus rinkai buvo pristatyti šie modeliai:
„Clio“ ir „Clio Estate“,
„Modus“ ir „Grand Modus“,
„Megane“ hečbeko, universalo, kupė kėbulo versijomis,
„Scenic“ bei „Grand Scenic“,
„Laguna“ hečbekas, universalas ir kupė,
„Koleos“,
„Kangoo“, „Kangoo Express“, „Kangoo Express Compact“ ir „Kangoo be bop“.
Naujausi komentarai