Frankfurto automobilių parodos metu „Renault“ pristatė naują grupės prekės ženklo strategiją „Drive the change“, kuri atspindi pagrindines „Renault“ vertybes, kompanijos inovatyvumą bei ambicingą siekį tapti pradininku automobilių gamintojų tarpe, suteikiančiu mobilumo galimybes nekenkiant gamtai.
Naujoji „Renault“ prekės ženklo strategija „Drive the change“ atspindi ir kompanijos verslo kultūrą - entuziazmą, imlumą naujovėms, žmogiškumą. Šios vertybės padeda „Renault“ ieškoti naujų sprendimų, plėsti automobilių naudojimo galimybes, automobilių dizaino bei komforto naujovių skalę.
Tarptautinės energetikos agentūros duomenimis, 2010 m. planetoje važinės apie milijardą automobilių, o 2050 m. CO2 emisijos bus dvigubai didesnės, nei šiuo metu. Siekdama mažinti šių iššūkių poveikį aplinkai „Renault“ tobulina technologijas, kuria aplinką tausojančius naujos kartos variklius bei įgyvendina „Nulinės emisijos“ (Zero Emission) programą.
Frankfurto automobilių parodoje „Renault“ pristatė keturis elektra varomus koncepcinius automobilius „Twizy Z.E.“, „Zoe Z.E.“, „Fluence Z.E.“ ir „Kangoo Z.E.“. Visą elektra varomų automobilių gamą kompanija planuoja pristatyti 2011 m. Drauge su “Nissan”, „Renault“ siekia tapti elektra varomų automobilių gamybos lyderiu.
Naujausi komentarai