Sportiškoji „Megane R26.R" įvertinta automobilių gerbėjų. Prancūzų automobilių žurnalo „Echappement" kasmetiniuose rinkimuose modelis buvo pripažintas sportiškiausiu metų automobiliu. Britų auto žurnalas „Evo" taip pat įvertino „Megane R26.R" ir išrinko jį Metų Automobiliu.
Prancūzijos žurnalo „Echappement" rinkimuose „Megane R26.R" įveikė tokius konkurentus kaip „Mitsubishi Lancer EVO GSR" bei „Porsche 911 Carrera S", o britų žurnale - „BMW M3", „Caterham R500 Superlight" bei „Mini John Cooper Works".
„Ribotu tiražu" gaminta sportiškiausia „Megane" modifikacija sukurta specialiai treko mėgėjams, tačiau juo galima važinėti ir miesto gatvėmis. Modelis sukurtas remiantis „Megane F1 Team R26" modeliu: naudojamas tas pats variklis, šešių bėgių pavarų dėžė bei padidintos trinties diferencialas, suteikiantis itin tikslų valdymą.
Viena pagrindinių šio modelio modifikacijų - 123 kg sumažintas svoris. Siekiant sumažinti automobilio svorį, buvo atsisakyta galinių automobilio sėdynių, automatinės klimato kontrolės, priešrūkinių žibintų, audiosistemos, papildomų oro pagalvių (liko tik vairuotojo) ir kitos įrangos. Be to, įprastus langus pakeitė polokarbonatiniai, o kai kurios kėbulo dalys yra pagamintos iš karbono medžiagos. Naujasis modelis patobulintas sportiškesne pakaba.
Į „Megane R26.R" montuojamas „Megane F1 Team R26" modelyje išmėgintas 2.0 l turbo variklis, galintis išvystyti 230 AG. Iki 100 km/val. naujoji „Megane" versija įsibėgėja per 6 s, o 1 kilometrą iš vietos nuvažiuoja per 25,9 s. Maksimalus greitis - 237 km/val. Mišriu režimu automobilio degalų sąnaudos yra 8,5 l/km, CO2 išmetimas - 199 g/km.
„Megane R26.R" buvo pristatyta šių metų Londono automobilių parodoje. Tik 450 vienetų laidos automobiliai pardavinėjami Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Šveicarijoje ir Vokietijoje.
Naujausi komentarai