66 proc. keleivių mano, jog Skandinavijos avialinijos SAS taupo jų kelionės laiką, rodo naujausi tyrimo, kuriame dalyvavo respondentai iš 20 šalių, rezultatai. Daugiausia laikoskrisdami SAS oro linijomis, lyginant su kitų oro bendrovių skrydžiais, teigią sutaupę amerikiečiai, italai ir rusai.
„Praėjusiais metais SAS buvo pripažintos punktualiausiomis oro linijomis. Pastaraisiais metais SAS daug dėmesio skyrė punktualumui ir priemonėms, užtikrinančioms kiek įmanoma efektyvesnį klientų laiko išnaudojimą. Tyrimas parodė, kad daugiau nei pusė keleivių atvyksta į oro uostą gerokai anksčiau prieš skrydį. Todėl šiuo metu SAS siūlo nemažai sprendimų, kurie taupo keleivių laiką ir prieš kelionę, ir jos metu“, - teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė.
SAS pirmosios iš oro linijų, pradėjusių vykdyti „Fast Track“ (greitojo patikrinimo sistemos) programą. Ši programa skirta SAS keleiviams, skrendantiems ekonomine „extra“ arba verslo klase bei keleivių lojalumo programos „EuroBonus” auksiniams nariams.
Šiuo metu apie 35 proc. SAS klientų prieš atvykdami į oro uostą skrydžiui registruojasi internetu arba SMS žinute. SAS siekia, kad iki 2011 metų tokie klientai sudarytų 80 proc., todėl šią gegužę buvo pradėta vykdyti įlaipinimo kortelių, kurios siunčiamos tiesiai į mobiliojo ryšio telefoną, programa. Birželio pradžioje ji buvo išplėsta įtraukiant visus skrydžius iš Skandinavijos, taip pat Helsinkio ir Londono „Heathrow“ oro uostų.
Be to, SAS - pirmosios oro linijos, įdiegusios biometrijos sistemą, kai keleivis identifikuojamas lyginant jo pirštų atspaudus bagažo registracijos ir įsodinimo į lėktuvą momentu, todėl jam nebereikia rodyti asmens tapatybės dokumento. Biometrijos sistema, kurios dėka keleivių registracija tapo lengvesnė, greitesnė ir saugesnė, taikoma nuo 2006 metų. Šiuo metu ja naudojasi keleiviai, skraidantys vietiniais reisais Danijoje, Norvegijoje ir Švedijoje.
Atliktas tyrimas parodė, kad 28 proc. lietuvių, keliaujančiųjų verslo reikalais išnaudoja skrydžio laiką susitikimams arba pristatymams pasiruošti. Tuo tarpu skrydžio metu dirba 37 proc. latvių ir 45 proc. rusų. Mažiausiai darbo reikalams laiko skiria australai (17 proc.) ir tailandiečiai (13 proc.). Vidutiniškai 30 proc. keliaujančiųjų oro linijomis išnaudoja šį laiką darbui. Tačiau tik 18 proc. Lietuvos darbdavių tikisi, kad jų darbuotojai išnaudos skrydžio laiką dirbdami. Tuo tarpu to tikisi 21 proc. vokiečių darbdavių ir tik 6 proc. australų.
Apklausą balandžio mėnesį SAS užsakymu atliko rinkos tyrimų kompanija „Nielsen”. Joje dalyvavo daugiau nei 3000 pastovių SAS keleivių iš 20 šalių.
Naujausi komentarai