Sostinės gatvėse - dviračiai dygliuotomis padangomis Pereiti į pagrindinį turinį

Sostinės gatvėse - dviračiai dygliuotomis padangomis

2009-01-15 17:44
Sostinės gatvėse - dviračiai dygliuotomis padangomis
Sostinės gatvėse - dviračiai dygliuotomis padangomis / Mindaugo Ažušilio nuotr.

Dviračiais galima važiuoti ir žiemą. Tai įrodė tos pačios dienos siuntų gabenimo sostinės bendrovės „Messenger LT" kurjeriai, net ir apledėjusiu keliu mindami dviračius su dygliuotomis padangomis.

„Messenger LT" veiklos filosofija paremta inovatyvumu - siuntas skirsto ir maršrutus parengia unikali IT sistema, ekologija - siuntas gabena dviračiais, motoroleriais ir mažais automobiliais bei motyvuotu komandiniu darbu - visiems „Messenger LT" komandos nariams važiuoti alternatyviomis transporto priemonėmis yra daugiau malonumas nei darbas. Beje, dviračiai ir motoroleriai padeda aplenkt nuolatinius transporto kamščius Vilniuje ir siuntas pristatyti operatyviau nei automobiliais.

Pasak Arno Stuopelio, „Messenger LT" direktoriaus, idėja siuntas gabenti dviračiais ir žiemą gimė vadovaujantis kertinėmis kompanijos vertybėmis: „Veiklą pradėjome šiltuoju metu, pernai rugpjūtį, todėl prieš šalčius ėmėme sukti galvas, kaip puikiai tarnaujančius dviračius panaudoti ir žiemą. Išsiaiškinome, kad dygliuotų dviračių padangų galima įsigyti ir Lietuvoje. Šiandien jau mezgame kontaktus su Vokietijos padangų tiekėjais, nes žiemą riedančių dviračių parką ketiname praplėsti, o Lietuvoje dygliuotų padangų dviračiams jau nerandame".

Tą pačią dieną Vilniuje siuntas pristatančios bendrovės specialistai paskaičiavo ir įrodė, kad piko metu dviratis greitesnis, pvz., nuo „Europos" verslo centro iki Jasinskio gatvėje esančio „Verslo trikampio" nuskrieja 10 min. greičiau nei automobilis, kuriam, beje, dar reikia rasti vietą pastatyti - tai gali užtrukti ir ilgiau negu pats važiavimas. Žinoma, ledu pasidengusi kelio danga reikalauja didesnio dviratininko atidumo bei profesionalumo. Didžiausią dviračio mynimo patirtį tarp „Messenger LT" kurjerių turintis 72 m. amžiaus Petras Janulionis teigia, kad bendrovės siuntų vežėjai ypač gerai pasirengę vairuoti slidžia kelio danga.

„Net ir stabiliai ant slidžios kelio dangos važiuojančią transporto priemonę būtina vairuoti atsakingai. Dviratis su dygliuotomis padangomis ypač praverčia manevruojant spūstyse tarp automobilių, kertant slidžią sankryžą ar ledu padengtus šaligatvius", - patirtimi dalinasi kasdien bent po 30 kilometrų dviračiu įveikiantis P.Janulionis.

„Messenger LT" dviratininkai žiemai pasirengę ir specialiais vandeniui nelaidžiais bei šilumą saugančiais kostiumais.

„Panašią aprangą dėvi žiemos sporto profesionalai, todėl mūsų darbo rūbai leidžia ilgai plušėti net ir prastomis oro sąlygomis. Taip pat esame aprūpinti lengvais, drėgmei nepralaidžiais ir talpiais krepšiais siuntoms, būtinomis dviratininkams apsaugomis. Žinoma, kasdieniame darbe neišsiverstume ir be delninio kompiuterio, į kurį IT programa siunčia informaciją apie siuntinių paėmimo ir gabenimo vietas", - pasakoja „Messenger LT" kurjeris.

„Messenger LT" tos pačios dienos siuntų gabenimo paslauga naudojasi klientai, siekiantys kuo greičiau ir saugiai pristatyti siuntinį, pvz., laiškus, dokumentus, reklamos gaminių pavyzdžius, kitas smulkias siuntas, net pamirštą raktą ar portfelį. Klientas mato, kuris kurjeris pasiėmė jo siuntinį, kuriame miesto taške jis buvo kiekvieną proceso sekundę, kokiu maršrutu važiavo, kada siunta buvo pristatyta. Šiandien „Messenger LT" paslaugomis naudojasi įvairaus dydžio sostinės įmonės ir organizacijos, operatyvumą bei patikimumą vertinantys bankai ir advokatų kontoros. Rugpjūtį, tik pradėjus veiklą, „Messenger LT" dirbo 2 kurjeriai, o šiandien - 5.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra