„Toyota“ sklaido mitus Pereiti į pagrindinį turinį

„Toyota“ sklaido mitus

2009-09-23 15:26
„Toyota“ sklaido mitus
„Toyota“ sklaido mitus / Toyota nuotr.

Japonijos kompanijos „Toyota“ atstovai užsimojo nuleisti ant žemės euforijos apimtus elektromobilių gerbėjus. Jie pareiškė, kad kol kas technologijos nėra tokios tobulos, koks kad galis susidaryti įspūdis skaitant viešųjų ryšių specialistų platinamus pranešimus.

„Toyota“ kviečia visus kolegas automobilių gamintojus atidžiau reklamuoti elektromobilius, nes rinkoje pasirodę neišbaigti pirmieji tokių transporto priemonių egzemplioriai gali sukompromituoti pačią elektromobilių idėją.

„Jei klientai nusivils pirmaisiais elektromobiliais, vėliau įtikinti rinką, kad tai yra automobilizmo ateitis, bus gerokai sudėtingiau. Tai gali tapti rimta problema kuriant aplinkai draugišką transportą“, - pareiškė „Toyota“ padalinio Amerikoje vadovas Maiklas O'Brayenas.

Kalbėdamas su „Bloomberg“ agentūros žurnalistais jis pareiškė manąs, kad gamintojai turėtų atvirai kalbėti su potencialiais elektromobilių pirkėjais apie problemas, susijusias su akumuliatorių resursu, pakrovimo trukme, kaina, maksimaliu atstumu, kurį galima įveikti tarp elektromobilio maitinimo seansų ir t.t. Pasak „Toyota“ atstovo, būtina suformuoti teisingus rinkos lūkesčius, kad vėliau žmonės nesijaustų apgauti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra