Iki 2012-ųjų „Volvo“ rengiasi Švedijos rinkai parengti siurprizą: dyzelinį ir elektros variklius turintį universalą V70, kurio akumuliatorius bus galima pakrauti iš buitinio elektros tinklo maždaug per penkias valandas.
Oficialiame „Volvo“ pranešime teigiama, kad hibridines technologijas švedų automobilių gamintojai drauge su energetikos kompanijos „Vattenfall“ inžinieriais šlifuoja jau dvejus metus. Būtent „Vattenfall“ Švedijoje kuria ir bando elektromobilių baterijų įkrovimo terminalus, skirtus tiek viešėjam naudojimui, tiek montavimui privačiuose garažuose.
Beje, sprendžiant iš „Volvo“ pranešimo, dyzelinis jėgos agregatas šiame modelyje bus antraplanis veikėjas, talkinantis pirmuoju smuiku griežiančiam elektros varikliui.
Detalesnė informacija apie šį hibridą kol kas neatskleidžiama. Švedai žada tik tai, kad naujojo modelio Co2 emisija neviršys 50 g/km. T.y. daugiau nei dvigubai mažiau už pačius švariausius ir taupiausiu dabar gaminamus „Volvo“ modelius C30, S40 ir V50 su „DRIVe“ sistema.
Pirmieji trys hibridinio „Volvo V70“ prototipai viešai bus pademonstruoti jau šią vasarą
Naujausi komentarai