Pereiti į pagrindinį turinį

Ženevoje - naujas „Volkswagen Polo“

2009-03-05 01:45
Ženevoje - naujas „Volkswagen Polo“
Ženevoje - naujas „Volkswagen Polo“ / Volkswagen nuotr.

Svarbiausias „Volkswagen“ stendo eksponatas Ženevos automobilių parodoje - visiškai naujas „Polo“. 

Modelio istorija rašoma nuo 1975-ųjų  kai buvo pagamintas pirmasis „Polo“. Per 34 metus VW pardavė 10,6 milijono tokiu vardu pakrikštytų  automobilių. Ženevoje „Volkswagen“ pristatė penktąją mažojo hečbeko kartą. 

Naujojo „Polo“ eksterjerą kūrė vyriausiojo VW dizaineris Walterio Da Silvo vadovaujama komanda, todėl neatsitiktinai automobilis panašus į 6-osios kartos „Golf“. Be to, kad numetė 2,5 proc. svorio ir gavo naujų variklių, „Polo“ gali pasigirti ir tuo, kad šios klasės modeliuose pirmą kartą montuojama dviejų sankabų DSG pavarų dėžė, o dyzelio kietųjų dalelių filtras standartiškai derinamas kartu su visais dyzeliniais varikliais, atitinkančiais „Euro5“ reikalavimus. 

„Polo“ variklių gama patyrė svarbių pasikeitimų palyginus su senesniu modeliu. Be 1,2 (60 ir 70 AG) ir 1,4 (86 AG) atmosferinių benzininių variklių, jau matytų ankstesnio modelio „Polo“, jėgos agregatų gama pasipildė visiškai nauju 1,2 litro TSI (105 AG) motoru. 1,4 ir 1,2 TSI variklius galima derinti su 7 laipsnių DSG pavarų dėže. Palyginus su senuoju modeliu benzininių variklių degalų ekonomija yra mažesnė nuo 8 iki 20 proc. priklausomai nuo variklio ir pavarų dėžės derinio. 

Dyzelinių variklių spektras visiškai naujas. VW siūlo pasirinkti iš trijų 1,6 litro TDI variklių su „Common-Rail“ įpurškimo sistema. Jų galingumas siekia atitinkamai 75, 90 ir 105 AG. 90 AG versija taip pat galima su septynių laipsnių DSG pavarų dėže. Dyzelinių variklių degalų sąnaudos yra nuo 5 iki 15 proc. mažesnė nei ankstesnio modelio. 

„Polo“ turi iš „Golf“ ir „Passat“ pasiskolintas naujas navigacijos ir garso sistemas. Tikimasi, kad mažasis hečbekas taps pirmuoju šios klasės automobiliu, gausiančiu „EuroNCAP“ 5 žvaigždutes, pagal sugriežtintus saugumo standartus. Standartinės įrangos sąraše atsidurs ABS, o visose didžiosiose ES rinkose - ir ESP.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų