Penktadienio vidurdienį Kaune, Aleksote esančio S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo pakraštyje, policija aptiko dviejų žuvusių vyrų kūnus ir laužo krūva virtusį automobilį. Spėjama, kad avarija įvyko dar ketvirtadienio vakarą arba penktadienio naktį.
Policijos tyrėjai tokių pirminių išvadų priėjo po to, kai apžiūrėjo greta sumaitoto automobilio rastus du žuvusiųjų lavonus. Sustingę vyriškių kūnai ir kiti požymiai bylojo, kad jie mirė mažiausiai prieš 12 valandų.
Apie pastebėtą kraupią eismo nelaimę policijos budėtojams pranešta tik penktadienį po vidurdienio. Metalo laužo krūva virtęs raudonos spalvos „Mazda 626“ markės automobilis ir iš jo nuo smūgio iškritę vairuotojo bei keleivio kūnai rasti pačioje didžiulio šlaito apačioje. Kalno viršuje kaip tik baigiasi Aleksote esančio S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo pakilimo takas.
„Kauno dienos“ žurnalistai specialia technika išmatavo, kad automobilis nuo šlaito nugarmėjo į 33 metrų gylį. Apie tai, kad senutėlis, 1990 metais pagamintas, dviejų durų automobilis lėkė milžinišku greičiu liudijo įvykio vietoje likusios ryškios žymės. Atskriejęs nuo pakilimo tako bemaž pusę šlaito jis įveikė skriedamas oru. Po to automobilis rėžėsi į žemę ir likusia dalimi nuokalnės nudardėjo be paliovos vartydamasis. Jį sustabdė tik pačioje kalno apačioje esantis siauras upeliūkštis ir betoninė jo pralaida.
Pakeliui plačiai pažiro automobilio salone buvę daiktai - maisto produktai, įrankiai, detalės, kompaktinės plokštelės su muzikos įrašais, įvairios vizitinės kortelės ir kita. Apie sunkiai suvokiamą smūgį buvo galima spręsti iš to, kad prietaisų skydelio dalys mėtėsi už keliasdešimties metrų nuo transporto priemonės.
Beveik neabejojama, kad automobilis didžiuliu greičiu skriejo aerodromo pakilimo taku, tačiau jo vairuotojas nė nemėgino stabdyti (pakilimo tako gale stabdymo žymių nematyti) ir aerodromo pakraštyje nugarmėjo nuo šlaito.
Įvykio vietoje dirbę policijos pareigūnai pagal aptiktus ant žemės besivoliojusius dokumentus nustatė, kad vienas iš žuvusiųjų - Aleksoto aerodromo ūkvedžiu-elektriku dirbęs 52-ejų metų amžiaus Antanas Savickas. Spėjama, kad jis galėjo sėdėti prie pragariška mašina virtusio automobilio vairo, tačiau ši svarbi įvykio detalė dar bus tikslinama pradėto ikiteisminio tyrimo metu. Vairuotojo civilinės atsakomybės draudimo polisas buvo išrašytas kaip tik A.Savicko vardu.
Avarijos aplinkybes aiškinasi Kauno miesto Kelių policijos valdybos pareigūnai. Antro žuvusiojo tapatybė nustatyta netrukus - tai Aleksoto aerodromo muziejaus darbuotojas keturiasdešimtmetis Vytautas Žvingilas.
Neoficialiais duomenimis, iš vakaro vyrai kažką šventė. Avarijos vietoje tarp susirinkusių smalsuolių buvęs vyras tylomis puse lūpų prasitarė girdėjęs, kaip jiedu kvietė kitus kolegas išlenkti taurelę. Teismo medicinos ekspertai turės tiksliai konstatuoti, ar abu žuvusieji prieš mirtį nevartojo alkoholinių gėrimų.
„Mes jau nuo ankstaus ryto, vos tik pastebėję, kad darbe nematyti Antano, o aikštelėje nėra jo automobilio, puolėme skambinti jam telefonu. Deja, susisiekti nepavyko. Tik vėliau visiškai atsitiktinai pamatėme čia stovinčius tarnybinius policijos automobilius ir dirbančius pareigūnus. Priėję prie skardžio ir pamatę apačioje raudoną automobilį, supratome, kas įvyko. Antanas buvo tvarkingas vyras, puikus darbuotojas. Išties labai skaudu ir gaila“, - žurnalistams kalbėjo nelaimės vietoje sutiktas S.Dariaus ir S.Girėno aerodromo direktorius Eugenijus Raubickas.
Pašnekovas sakė negalįs atsakyti, kas nulėmė tragišką nelaimę. Jis teigė, kad aerodromas yra saugomas nuo pašalinių asmenų, tačiau jo darbuotojai gali bet kada patekti į teritoriją. Tuo pačiu E.Raubickas pripažino, kad lėktuvų pakilimo taku „skraidantys“ automobiliai anaiptol nėra normalus reiškinys ir to neturėtų būti.
Naujausi komentarai