Pirmadienį vakare bus atidaryta antroji Raudondvario tilto eismo juosta. Beveik dvejus metus užsitęsęs tilto remontas artėja prie pabaigos.
Nuo 2008 metų rugsėjo remontuojamu tiltu per Nevėžį buvo galima važiuoti tik viena eismo juosta, todėl prie tilto rytais ir vakarais nutįsdavo ilgos automobilių eilės. Dėl ilgai vykusios tilto remonto burnoję vairuotojai pagaliau sulaukė ilgai lauktos dienos. Pirmadienį apie 16 val. ketinama paleisti automobilių eismą abiem eismo juostomis.
Pasak tiltą stačiusios bendrovė atstovų, darbai būtų užtrukę trumpiau, jei tiltas būtų statomas iš naujo arba rekonstruojamas, o šiuo atveju vienu metu vyko ir dalies tilto rekonstrukcija, ir statyba. Darbų grafikas visą laiką buvo įtemptas.
„Pagal projektą turėjome ne tik pastatyti naują tiltą ir nugriauti senojo perdangą, tačiau visuomet privalėjome išlaikyti ir transporto judėjimo tęstinumą“, - sakė „Kauno tiltų“ techninis direktorius Vitalijus Popovas.
Remonto metu tiltas buvo praplatintas daugiau nei penkiais metrais ir šiuo metu jo plotis siekia 14,6 metro. Per tiltą taip pat buvo nutiestas šaligatvis ir dviračių takas.
Šalia tilto darbininkai krapštysis visą birželį. Iki mėnesio pabaigos ketinama sutvirtinti šlaitus, paženklinti kelio dangą, įrengti apsauginius metalinius aitvarus, sutvarkyti aplinką.
Bendra darbų sąmata – apie 25 mln. litų.
Skaičiai:
Remonto metu tilto per Nevėžį surinkimui buvo sunaudota 11 228 vnt. varžtų, laikančiosioms tilto sijoms sunaudota 364,67 tonų metalo, sudėti 48 atraminiai guoliai. Į monolitines tilto konstrukcijas sudėta 89 tonos armatūros tinklų – tai virš 100 kilometrų armatūros strypų. Tiltui sunaudota 1357 m3 (apie 3 000 tonų) betono.
Demontuoto senojo tilto asfaltbetonio kiekis sudarė 84 tonas, apsauginis betono sluoksnis – 87 tonas, laikančiosios konstrukcijos – 1404 tonas.
Naujausi komentarai