Didžiulis krovinys per sostinę pervežtas be incidentų Pereiti į pagrindinį turinį

Didžiulis krovinys per sostinę pervežtas be incidentų

2011-10-17 18:45
Didžiulis krovinys per sostinę pervežtas be incidentų
Didžiulis krovinys per sostinę pervežtas be incidentų / Vytauto Liaudanskio nuotr.

9 metrų skersmens krovinys į Baltarusiją pervežtas sėkmingai. „Nebuvo jokių incidentų“, - portalui 1diena.lt sakė Lietuvos kelių policijos tarnybos Veiklos organizavimo skyriaus viršininkas Jaunius Malinauskas.

Jo teigimu, šeštadienio rytą iš Klaipėdos išvažiavęs krovinys, vakare pasiekė Grigiškes, o naktį, kaip ir planuota buvo, pervežtas Vilniaus gatvėmis. „Nieko neužkliudė, nei vienas stulpas nenuverstas. Sunkiau buvo per bandomąjį vežimą, kai vežėme 9 metrų ilgio balkius“, - teigė J.Malinauskas.

Daugiau nepatogumų turėjo tik vairuotojai, šeštadienį atsidūrę krovinio kelyje. Jų kelionė iš Klaipėdos į Vilnių truko ilgiau, nors keliose vietose vilkikas su platformomis ant kurių buvo gabenamas krovinys ir sustodavo praleisti susidariusios automobilių eilės.

„Vis dėlto, gal kitą kartą bandysime krovinį pervežti naktį“, - sakė Lietuvos kelių policijos tarnybos Veiklos organizavimo skyriaus viršininkas.

Magistralėje krovinį lydėjo du policijos automobiliai, važiuojant per Vilnių jų buvo dvigubai daugiau.

Pasak krovinį gabenusios įmonės „Maretas“ direktoriaus Eugenijaus Vekriko, pirmuoju reisu į Baltarusiją išvežta 40 tonų metalinės kolonos, kurios nesupjaustytos svoris yra 190 tonų.

Kitas jos dalis planuojama vežti kitą savaitgalį, spalio 28-30 dienomis. „Prašysime, kad leistų važiuoti daugiau automobilių, tada reikėtų mažiau reisų“, - portalui 1diena.lt sakė E.Vekrikas.

Planuojama, kad visa kolona bus pervežta per keturis – penkis kartus.

Kaip jau rašėme, krovinio turinys – metalinė kolona-plokštė, naudojama naftos perdirbimo įmonėse. Ji buvo pagaminta Ispanijoje, iš ten atplukdyta į Klaipėdą. Čia, įspūdingų matmenų: 48 metrų aukščio, 9 metrų pločio ir 190 tonų svorio, įrenginys laivu buvo supjaustytas į 20 smulkesnių dalių ir per Lietuvą vežamas į Navapolacke esančią naftos perdirbimo gamyklą.

Dėl kolonos pločio Klaipėdoje teko praplatinti muitinės vartus, nes pro juos kolona netilpo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra