Pereiti į pagrindinį turinį

Duobės kainuoja ir vairuotojams, ir miestui (papildyta)

2012-01-18 18:33
Duobės kainuoja ir vairuotojams, ir miestui (papildyta)
Duobės kainuoja ir vairuotojams, ir miestui (papildyta) / Andriaus Aleksandravičiaus nuotr.

Papildyta 14.30 val. : Ant Varnių tilto žiojėjusi gili duobė po nukentėjusių vairuotojų skundų ir portalo kaunodiena.lt publikacijos trečiadienį buvo užpilta skalda.

Antradienio popietę toje vietoje buvo pastatytas perspėjantis stulpelis, tačiau naktį jį kažkas nudaužė: ant gavės voliojasi nuolaužos,o prie duobės likęs tik stulpelio pagrindas.

Kauno miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis sakė, kad dar pirmadienį prašė iš įmonės „Kauno vandenys“ paskolinti tvorelę. „Bet per naktį ją kažkas nudaužė ir kurį laiką vairuotojai vėl pakliūdavo į duobę“, – kalbėjo vedėjas.

Kartais už duobės ant tilto išsirikiuodavo iki penkių automobilių, prie kurių sutūpę vairuotojai buvo priversti keisti ratus.

„Sulinko ratlankis, plyšo padanga, kas galėjo pagalvoti, kad lyg niekur nieko ramiai važiuodamas gatve patirsiu ne vieną šimtą litų sieksiančius nuostolius“, – guodėsi į redakciją paskambinęs Vytautas.

Kitas vairuotojas Jonas baiminosi, kad duobė rimtai pakenkė važiuoklės dalims.

„Ironiška, kad servise mašiną remontavau vos prieš mėnesį, o dabar tam skirtos išlaidos gali būti bevertės“, – numojo ranka vairuotojas.

Daug atsivėrusių duobių yra ir ant viaduko virš Nuokalnės gatvės, taip pat daugelyje kitų miesto vietų.

A.Pakalniškio teigimu, šiuo metu neveikia karšto asfalto gamybos cechai, todėl duobės užpilamos skalda arba šaltu asfaltu.

„Daugelio miesto gatvių asfalto dangos susidėvėjusios, turi daug mažų plyšių Kaitaliojantis oro temperatūrai, ten patenka vandens, kuris paskui sušąla ir duobės vis atsiveria. Geriausia tokiose gatvėse keisti visą dangą, bet tam reikia daug lėšų“, – kalbėjo A.Pakalniškis.

Vairuotojai, kurie patiria žalą dėl netvarkingų gatvių ir norintys gauti kompensaciją iš savivaldybės turi kviesti policiją, kuri registruoja įvykį protokole. Vėliau reikia teikti prašymą specialiai tam suburtai savivaldybės komisijai. Į ją kreipiasi ir draudimo bendrovės, kurių klientams teko atlyginti žalą dėl netvarkingų kelių.

Pasak A.Pakalniškio, pernai per metus iš biudžeto nukentėjusiems vairuotojams ir draudimo bendrovėms skirta 80 tūkst. Litų.

Vedėjo nuomone, savivaldybė Kauno gatvių remontui iš savo biudžeto turėtų skirti panašią sumą, kokia atseikėjama iš Kelių direkcijos fondo, bet taip toli gražu nėra. Pernai iš šio fondo Kaunas gavo apie 12 mln. litų.

„Kiek žinau, šiemet gali tekti tenkintis dar mažesnėmis lėšomis – 9-10 mln. litų, o savivaldybė numačiusi tik 50 tūkst. litų“, – informavo A.Pakalniškis.

Šiemet turėtų būti parengti techniniai projektai K.Petrausko, Prancūzų, Verkių gatvių rekonstrukcijai ir dviračių takui po P.Vileišio tiltu. Per šiuos metus bus tęsiama A.Juozapavičiaus prospekto, Jurbarko ir Technikumo gatvių rekonstrukcija. Turėtų prasidėti Parodos, K.Petrausko ir Tilto gatvių rekonstrukcijos darbai.

Permainų laukia Pramonės ir Chemijos prospektų bei Taikos ir Pramonės prospektų žiedinės sankryžos. Sutvarkius šiuos objektus, darbininkai imtųsi žiedines sankryžas sujungiančių gatvių remonto. Taip pat savivaldybė norėtų sutvarkyti ir Zanavykų, Kapsų, Zarasų, Kareivinių, K.Veverskio, Nuokalnės, Geležinio vilko gatves, Basanavičiaus alėją, Radvilėnų plentą, R.Kalantos ir T.Masiulio gatvių žiedinė sankryžą. Tačiau abejojama, ar visiems objektams užteks pinigų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų