Jau šių metų gruodį į Kauną iš Vilniaus pradės važinėti dviaukštis elektrinis traukinys.
Po visų reikalingų bandymų gruodį elektrinį traukinį numatoma paleisti maršrutu Vilnius-Kaunas-Vilnius.
Tai naujovė ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse bei Rytų Europoje. Elektrinis traukinys susideda iš trijų vagonų: motorinio, prikabinamojo ir prikabinamojo su valdymo kabina. Traukinio ilgis - 79,2 metrai. Traukinyje - 318 sėdimų vietų, o piko metu vietos pakaks dar 328 stovintiems keleiviams.
Projektuojant traukinius buvo stengtasi, kad jie būtų kuo patogesnį keleiviams: traukinio vagonai žemagrindžiai, neįgaliesiems, kurie važinėja vežimėliais, motoriniame ir prikabinamajame su valdymo kabina vagonuose iš abiejų pusių įrengti įvažiavimo tilteliai, o vagonuose - specialios vietos pritvirtinti vežimėlį bei atitinkamai įrengti tualetai, visa svarbiausia informacija vagonuose pateikiama ir akliesiems skirtu Brailio raštu.
Be to, vagonuose įrengta oro kondicionavimo sistema, pirmos klasės salone numatyta galimybė įsijungti nešiojamuosius kompiuterius, sumontuoti 4 modernūs vakuuminiai tualetai, numatyta galimybė įrengti karštųjų ir gaivinamųjų gėrimų aparatus, įrengta moderni garsinė-vaizdinė keleivių informavimo sistema, traukinio salonų ir išorės vaizdo stebėjimo sistema.
Keleiviai traukiniais galės vežtis neišardytus dviračius, vaikų vežimėlius bei didesnį bagažą. Visos vagonų durys atsidarys paspaudus mygtuką, o užsidaro automatiškai arba taip pat paspaudus mygtuką, todėl keleivių salonuose nebus skersvėjų, o žiemą bus išsaugoma šiluma.
Naujausi komentarai