Pereiti į pagrindinį turinį

Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties

2013-04-18 21:45
Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties Kaunas paskelbė karą duobėms: kelininkai pluša iš peties

Kas sieja Kauną ir Marso planetą? Duobėtas paviršius. Dar neseniai taip juokavo kauniečiai, žvelgdami į subjaurotas miesto gatves. Ne ką jaukiau jautėsi ir laikinosios sostinės svečiai. Tačiau nuo antradienio situacija ėmė keistis.

Balandžio 16-ąją nuo ankstyvo ryto iki pat vėlyvos nakties į miesto gatves buvo mestos didelės kelininkų pajėgos. Darbuotojų brigados iki išnaktų lopė duobes pagrindinėse miesto arterijose, o vėliau ir labiausiai apleistose atšakose. Panašiu ritmu kelininkai dirbo ir trečiadienį.

Pirmieji sujudimą pajuto vairuotojai, riedėję Baršausko gatve, Ateities plentu bei keletu kitų gatvių.

Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis kaunodiena.lt pripažino, kad vos atsiradus palankesnėms oro sąlygoms sureaguota į gausybę skundų dėl neišvažiuojamomis tapusių Kauno gatvių.

„Jeigu leis gamtinės sąlygos, jau šį mėnesį vairuotojai pajus, kad pagrindinių Kauno gatvių danga tapo kur kas lygesnė. O gegužės mėnesį bus suremontuota didesnė dalis miesto gatvių“, – žadėjo A. Pakalniškis. – Daugiausia skundėsi priemiesčio gyventojai, kurie įsigijo sklypus gražiose vietose, tačiau be normalios infrastruktūros“.

Pasak A. Pakalniškio, šiuo metu miestui svarbiausia sutvarkyti pagrindinių gatvių, kuriomis važiuoja viešasis transportas, asfalto dangą, todėl apie žvyrkelių asfaltavimą net nesvarstoma.

„Didžiosiose gatvėse duobių taisymo darbai jau prasidėjo, o žvyrkelių negalime lyginti, kol jie tokie pažliugę, teks palaukti“, – teigė A. Pakalniškis.

Jis patikino, kad įspūdingomis smegduobėmis pagarsėjusioje Garšvės gatvėje netrukus bus ne tik lyginamas kelio paviršius, bet ir kasami grioviai šalikelėje, kad ateityje vanduo nesikauptų ant kelio.

Savivaldybės duomenimis, Kaune bendras gatvių tinklo ilgis yra apie 900 km, iš jų apie 200 km – žvyrkeliai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų