Norėdama nusiplauti gėdą, jog Klaipėda patenka tarp miestų, kuriuose pėsčiųjų perėjose žūva daugiausia žmonių, valdžia ėmė ieškoti priemonių, kaip juos apsaugoti.
Specialiai sudaryta darbo grupė parengė Pėsčiųjų perėjų saugumo užtikrinimo priemonių planą, kurį turėtų įgyvendinti iki 2020 metų.
Jį ketvirtadienį patvirtino Saugaus eismo komisija.
Plane numatyta, kad jau netrukus Klaipėdos gatvėse bus pašalinta 16 pėsčiųjų perėjų, nes jos yra per arti viena kitos.
Dvejose pėsčiųjų perėjose bus įrengtas kryptinis apšvietimas, taip esą tamsiu paros metu vairuotojai geriau matys jas kertančius žmones.
Plane buvo numatyta, kad toks kryptinis apšvietimas bus įrengtas pėsčiųjų perėjose, esančiose Statybininkų prospekte ties sankryža su Gedminų gatve ir Manto gatvėje prie I.Simonaitytės viešosios bibliotekos. Esą šiomis pėsčiųjų perėjomis juda labai dideli žmonių srautai.
Tačiau Saugaus eismo komisijos nariai prisiminė, jog dar pernai rudenį buvo išaiškinta, jog pavojingiausia yra pėsčiųjų perėjose Taikos prospekto ruože tarp Žvejų rūmų ir Smiltelės gatvės. Todėl esą šiame ruože ir reikėtų išrinkti dvi perėjas, kurios pirmiausia ir turėtų būti kryptingai apšviestos.
Sutarta, jog Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento specialistai ir Kelių policijos biuro pareigūnai dar kartą kartu išanalizuos, kurios pėsčiųjų perėjos Klaipėdoje yra labiausiai nesaugios ir prie jų pirmiausia bus įrengtas kryptingas apšvietimas.
Taip apšviesti vieną perėją kainuoja apie 25 tūkst. litų.
Saugaus eismo komisija ketvirtadienį taip pat nusprendė prie Baltijos prospekte, ties Turizmo mokykla, esančios pėsčiųjų perėjos įrengti greičio slopinimo kalnelius ir nustatyti, kad leistinas greitis šiame ruože yra 50 kilometrų per valandą.
Tokių priemonių imtasi, nes per metus šioje perėjoje mirtinai buvo partrenkti keturi pėstieji.
Naujausi komentarai