Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis viešintis Norfolke (JAV), susitiko su logistikos kompanijos „Maersk Line Ltd“ vadovais.
Ministras pristatė Lietuvos transporto sistemą ir Klaipėdos jūrų uosto plėtros planus. Taip pat pakvietė šią bendrovę viešojo ir privataus sektorių partnerystės principu kartu su Lietuvos Vyriausybe dalyvauti statant naują Klaipėdos išorinį giliavandenį uostą.
„Išoriniam giliavandeniam uostui Lietuvoje statyti siekiama rasti kompetentingą, patyrusį ir aukštos reputacijos investuotoją, kuris užtikrintų papildomą krovinių srautą ir veiktų kaip uosto operatorius“, – sakė ministras E. Masiulis.
Naujasis uostas galėtų pradėti veikti maždaug 2020 m., kai dabartinis uostas pasiektų krovos piką.
Dabartiniame Klaipėdos uoste praėjusiais metais buvo perkrauta 36,6 mln. tonų krovinių. Palyginti su 2010 m., krova augo net 17 proc.
Spėjama, jog maksimali giliavandenio uosto krova galėtų siekti apie 60 mln. tonų per metus. Naujasis uostas būtų geopolitiškai patogioje vietoje ir galėtų aptarnauti tranzitinius krovinius.
Numatoma, kad išorinis giliavandenis uostas galės priimti „Baltmax“ tipo laivus, kuriems reikalingas 18 metrų gylis.
Naujausi komentarai