Nuo rugsėjo pradžios viršuoju transportu važinėjantys klaipėdiečiai turės pratintis prie naujovių, nes keisis kai kurie maršrutai, atsiras naujų.
Padaugės stotelių
Viešoji įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ paskelbė konkursą išrinkti vežėjus, kurie aptarnautų naujus ir privežamuosius maršrutus. Aštuoni dalyviai jau pasiėmė konkurso sąlygas.
Vokus su pasiūlymais ketinama atplėšti rugpjūčio 6 dieną, o tada skelbti nugalėtojus. Konkurso laimėtojais bus pripažinti tie vežėjai, kurie pasiūlys mažiausią vieno kilometro įkainį.
Numatytų viešojo transporto pokyčių tikslas – gerinti susisiekimą su priemiesčiu, įrengti daugiau naujų stotelių, kurios nuo daugiabučių namų nebūtų nutolusios daugiau nei 800 metrų.
Po permainų visuomeninio transporto trasų ilgis padidės 15,7 kilometrų. Autobusų stotelių skaičius padidės nuo dabartinių 324 iki 373.
Pokyčių esmė ta, jog naikinami kai kurie maršrutinių taksi maršrutai, jie skaidomi, jais važiuos miesto viešasis transportas, tik mažesni autobusai.
„Jei maršruto ilgis yra 23 ir daugiau kilometrų, toks maršrutas yra nuostolingas ir vežėjai bankrutuoja. Taip atsitiko su 15-o maršruto „mikriukais“. Kai kurie šį maršrutą aptarnavę vežėjai bankrutavo, todėl dabar pasiekti Kalotę iš miesto itin sudėtinga“, - teigė „Klaipėdos keleivio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis.
Reikės persėsti
Nuo rugsėjo 1-osios mikriukai nebevažiuos 7 maršrutu. Jis bus sutrumpintas nuo Mazūriškių iki ligoninių miestelio. Jį pasiekę keleiviai turės persėsti į kitus miesto autobusus. Jei keleiviai naudosis popieriniais ar elektroniniais kartiniais bilietais, autobuse teks pirkti antrą. Tačiau jei naudojamasi elektroniniu mėnesiniu bilietu, kelionės kaina net ir su persėdimu neišaugs.
Maršrutas, kuriuo iki šiol važiavo 15-as „mikriukas“, taip pat bus sutrumpintas. Autobusiukai darbo dienomis iš Kalotės veš iki Baltijos prospekto, o savaitgaliai – iki autobusų stoties.
21 maršrutas nesikeis, tik juo važiuos nebe didieji miesto autobusai, o mažesni.
Skaidomas maršrutas, kuriuo iki šiol veždavo 2-as „mikriukas“. Juo bus galima iš Sportininkų gatvės nuvažiuoti iki Debreceno gatvės, o tada teks persėsti į kitą autobusiuką, kuris veš iš Debreceno gatvės į Vingio gatvę.
Trumpinamas ir 14 maršrutas, kuriuo keleiviai vežami tik turgaus dienomis – trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais. Šio maršruto autobusėliai pajudės nuo Senojo turgaus ir veš iki Tilžės turgaus.
11-o maršruto, kuriuo dabar „mikriukai“ važiuodavo iš Šernų į autobusų stotį, taip pat laukia pokyčiai. Jis bus gerokai sutrumpintas – iš Šernų iki Taikos prospekto ir Smiltelės gatvės sankryžos.
Atsiras naujų maršrutų
Įvedami ir du nauji maršrutai. 13-o maršruto autobusai veš tik darbo dienomis. Jie skirti keleiviams, kurie pasistato automobilius zonose, kur reikia mokėti už stovėjimą, ir nori pasiekti kokį objektą. Šis autobusas pajudės nuo geležinkelio stoties ir ratu apvažiuos visą miesto centrą.
Naujas bus ir 20 maršrutas, kuris labiausiai skirtas Senosios Smeltės kvartalo gyventojams.
„Žymiai pagerės miesto pakraščių transportinis rišlumas su pagrindinėmis magistralėmis. Visuose privežamuosiuose maršrutuose galios miesto elektroniniai bilietai, tos pačios kainos ir tvarka. Tuo pačiu išliks ir greitojo transporto funkciją atliekantys maršrutiniai taksi magistralinėse miesto gatvėse“, - permainų esmę aiškino G.Neniškis.
Tam, kad gyventojai atskirtų „mikriukus“ nuo autobusiukų, kurie bus integruoti į miesto transporto sistemą, pastarieji bus nudaryti raudonai.
Naujausi komentarai