Klaipėdos jūrų uostas rengiasi rekonstruoti Baltijos prospekto sankryžas. Projekto preliminari vertė – 300 mln. litų.
Baltijos prospekto atnaujinimas išspręstų didėjančių transporto srautų į jūrų uostą problemą, būtų kur kas geresnis susisiekimas su statomu Keleivių ir krovinių terminalu.
Uosto direkcija netrukus skelbs sankryžų rekonstrukcijos galimybių studijos parengimo konkursą - ketvirtadienį paskelbtas jo specifikacijų projektas, skelbia viešųjų pirkimų portalas.
Konkurso laimėtojas parengs prospekto sankryžų rekonstravimo ir pratęsimo galimybių studiją. Ji apims 3 objektų - Baltijos prospekto sankryžų su Šilutės plentu, Taikos prospektu bei Minijos gatve - rekonstrukciją, kuri bus įgyvendinama dviem etapais: vieno lygio įvažiavimo įrengimas į Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą bei dviejų lygių sankryžos statyba, pastatant transporto tunelį po Minijos gatve. Be to, studija įvertins investicijas, projektų finansinį, ekonominį pagrindimą bei riziką.
Visos trys Baltijos prospekto sankryžos, turinčios tapti pagrindinėmis į Klaipėdos jūrų uostą vedančiomis arterijomis, įtrauktos į sąrašą dėl pripažinimo valstybei svarbiu ekonominiu objektu, rašoma specifikacijų projekte.
Preliminarios 300 mln. litų vertės Baltijos prospekto žiedinių sankryžų rekonstrukcija sumažintų spūstis vienoje pagrindinėje miesto gatvių, o naujas 170 mln. litų vertės pietinis Klaipėdos aplinkkelis sujungtų uostą su magistrale Vilnius–Klaipėda.
Praėjusią savaitę premjeras Andrius Kubilius su Klaipėdos valdžia sutarė, kaip bus finansuojami miestui ir visai šaliai svarbūs infrastruktūros projektai, įskaitanti ir Baltijos prospektą. Pasak jo, jie galėtų būti pradėti artimiausiais metais.
Projektus numatoma finansuoti iš ES 2014-2020 metų lėšų, papildomai lėšų skirs ir Klaipėdos uostas.
Naujausi komentarai