Penktadienio rytą dėl techninių sutrikimų apie valandą nebuvo aptarnaujami SEB Vilniaus banko Kauno finansinių paslaugų centro klientai.
Laisvės alėjoje esančiame padalinyje nuo darbo pradžios 8.30 val. klientus salėje pasitikdavo banko darbuotojos ir informuodavo, kad laikinai negalimos jokios operacijos. Apie 10 val. skyrius savo veiklą atnaujino.
SEB banko grupės ryšių su žiniasklaida vadovas Arvydas Žilinskas informavo, kad banko darbas buvo sutrikęs tik Kauno finansinių paslaugų centre.
„Skyriuje laikinai neveikė vietos programinė įranga. Gedimai buvo pašalinti per valandą. Tai niekaip nepaveikė kitų padalinių darbo“, – teigė A.Žilinskas.
Kovą daugiau nei pusvalandžiui buvo sutrikusi „Swedbank“ elektroninės bankininkystės kanalų veikla. Visoje šalyje klientai negalėjo išsigryninti pinigų iš „Swedbank“ bankomatų, nebuvo priimamos atsiskaitymui ir minėtojo banko mokėjimo kortelės.
Naujausi komentarai