Sunkmečio metais iš naujo išmokę skaičiuoti pinigus savo kišenėje, Lietuvos gyventojai mieliau juos leidžia pigių prekių parduotuvėse.
Balandžio pradžioje rekonstruoto ir išsiplėtusio pirmojo Lietuvoje išparduotuvių centro - „Parkas Outlet” pirkėjų srautas padidėjo beveik 51 proc., lyginant šių ir praėjusių metų balandį. Augo drabužių, vaikų, sporto ir laisvalaikio prekių, kosmetikos, juvelyrinių dirbinių pardavimai.
Po 3,4 mln. litų kainavusios rekonstrukcijos „Ogmios centro” valdomo prekybos centro plotas padidėjo 5,3 t ūkst. kv. m, t.y. - 20 proc. Tuo tarpu prekybos apimtys, skaičiuojamos pirkinių čekių kiekiu, tenkančių 1 kv. nuomojamo ploto m, pakilo beveik 118 proc., lyginant šių ir parėjusių metų balandžio mėn. Apyvarta litais, tenkanti 1 kv. m, per tą patį laikotarpį padidėjo 110 proc. Vidutinis pirkėjo krepšelis ženkliai išaugo iš karto po atnaujinto išparduotuvių prekybos centro atidarymo. Šių metų balandžio mėn. jis buvo 44 proc. didesnis nei kovą.
„Parkas Outlet” vadovės Vidos Minkštimienės teigimu, išaugęs pirkėjo krepšelis leidžia daryti prielaidą, jog padidėjo pirkusių lankytojų skaičius - žmonės centre randa tai, ko ieško. Padidėjęs asortimentas traukia didesnes pajamas turinčius pirkėjus. Atnaujintame prekybos centre balandį pirkėjams duris atvėrė 12 naujų parduotuvių, atitinkančių outet’o prekybos formatą - prekiauti kokybiškomis, garsių prekių ženklų prekėmis už mažesnę kainą.
„Mūsų tikslas - atvesti prekybininkus, kurie gali pasiūlyti žinomus prekių ženklus ir mažas kainas. Toliau gryninsime šį formatą. Per gegužę atidarėme keletą naujų parduotuvių, prekiaujančių tuo, kas aktualu šiuo metu - turizmo ir laisvalaikio prekėmis, paplūdimio drabužiais. Pirmųjų mėnesių veiklos rezultatai parodė, jog artėjame prie tikrojo outlet’o standarto”, - sakė vadovė V. Minkštimienė.
Po rekonstrukcijos „Parkas Outlet” buvo atidarytos naujos „Nike”, „Champion”, „Aprangos”, „Franco Feruzzi”, „Triumf”, „Fianetos”, „Brand New Products”„Danijos”, „Walking”, „Parfum Express”, „Robinzonados”, „Muzikos bombos”, knygų bei kitos mažesnių kainų parduotuvės, „Puma” ir „Adidas” padidino turimus plotus ir asortimentą.
Prekybos centro plotas - 12 700 kv. m. Šiuo metu jame veikia 50 prekybos ir paslaugų tiekėjų.
Naujausi komentarai