Prekybos centre - seksualumu trykštantis jausmų išpardavimas Pereiti į pagrindinį turinį

Prekybos centre - seksualumu trykštantis jausmų išpardavimas

2009-12-08 20:02
Prekybos centre - seksualumu trykštantis jausmų išpardavimas
Prekybos centre - seksualumu trykštantis jausmų išpardavimas / DMN arch. nuotr.

Gurkšnis. Žingsnis. Šokis. Atviras, be krupelytės ironijos, šokio kalba išreikštas jausmas. Toks subtiliu seksualumu ir energija trykštantis šokio spektaklis „Jausmų išparduotuvė“ įvyks trečiadienį „Gedimino 9“ prekybos centre.

Neplanuotas kūrimas

Projekto „El cafe“ narė, šokėja ir choreografė Giedrė Zaščižinskaitė pasakojo, kad paties projekto idėja, šokio judesiai ir visas spektaklis gimė labai netikėtai ir visai neplanuotai.

„Kaip  ir visada rugpjūčio mėnesį su kolege Ramune Balsevičiūte repetavome šokius būsimajam rudens sezonui. Ir  netikėtai apėmė beprotiškas kūrybos jausmas. Taigi nieko nelaukusios pradėjome dėlioti judesius ir viskas tarytum plaukte plaukė. Buvo labai džiugu, kai prie mūsų prisijungė ir du šokėjai: Naglis Berancas ir Evaldas Taujanskis”, - spektaklio kūrybos istoriją prisiminė šokėja.

Ji pasakojo, kad visas spektaklis yra sukurtas iš širdies, iš galybės jausmų, įvairių jų atspalvių ir tonų, todėl yra labai gyvas ir visiems  aiškiai suvokiamas. G.Zaščižinskaitė tikino, kad vos keturiasdešimt penkias minutes trunkantis šokio spektaklis „Jausmų išparduotuvė“ padės pažvelgti į dviejų žmonių tarpusavio santykius, jų sukurtą jausminį klimatą, kuris skatina pasitenkinimą gyvenimu arba žvilgsnį, kuris gali viską supurvinti ar net suardyti.

Kodėl išpardavimas?

„El cafe“ projekto narė pasakojo, kad spektaklis yra toks judrus, gyvas ir energingas, kad jį galima rodyti bet kokioje aplinkoje.

„Pirmoji premjera įvyko „New York“ klube, o dabar šoksime „Ramūno atelje“, asančioje trečiame aukšte. Atvirai pasakysiu, kad po repeticijos ten supratau, kad šis šokio spektaklis gali būti rodomas bet kur, nes visur yra žmonių, turinčių daugybę  jausmų, emocijų ir svajonių“, - kalbėjo šokėja.

Spektaklio pavadinimą, pasak G. Zaščižinskaitės, nebuvo lengva sugalvoti, nes reikėjo kažko subtilaus ir kartu iššaukiančio.

„Ta ironija, slypinti žodyje „išpardavimas“ būtent yra tai, ko mes bijome. Renkamės, ieškome, blaškomės, bet negalime sustoti ir pasakyti: nenoriu jausti, man to nereikia“, šokio temą paaiškino choreografė.

Ji juokavo, kad pasirodymas prekybos centre puikiai siejasi ir su paties spektaklio pavadinimu.

„Tai pirmasis mūsų, kaip šokėjų, subrandintas darbas. Tikiuosi jis atgaivins ir pakels nuotaiką mūsų žiūrovams“, - jaudulio neslėpė šokėja

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų