Spalio pirmosiomis dienomis vairuotojams teks ieškoti kelių, kaip apvažiuoti Rimkų geležinkelio pervažą. Ji bus uždaryta rekonstrukcijai. Dėl darbų bus atidaryti specialūs autobusų reisai.
Rimkų pervaža remontui bus uždaryta nuo spalio 1 dienos. Bus keičiami bėgiai, jų danga. Numatoma, kad darbai truks penkias dienas. Neatmetama galimybė, kad jie gali būti užbaigti ir anksčiau – per tris dienas.
Uždarius pervažą bus organizuojami specialūs miesto autobusų maršrutai. 111 į Lėbartus važiuos per Jakus. 11 iš Klaipėdos važiuos iki Rimkų pervažos. Čia keleiviai galės išlipti, pėsčiomis pereiti pervažą ir persėsti į 11A autobusą. Šis lauks už pervažos. Šiuose autobusuose galios tas pats bilietas.
Atnaujinus pervažą, dėl kitų rekonstrukcijos darbų ją reguliuos ne speciali signalizacija, o žmogus. Jis išneš automobiliams važiuoti draudžiantį ženklą.
Žmogus pervažą reguliuos iki gruodžio vidurio, kada bus užbaigta rekonstrukcija.
Klaipėdiečiai jau kuris laikas skundžiasi dėl dažnai uždaromos Rimkų pervažos, ypač rytais piko metu. Prie jos susidarydavo automobilių spūstys, o žmonės vėluodavo į darbą.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus tvirtino, jog žmonės skundžiasi, kad prie pervažos tenka prastovėti apie pusvalandį. Dėl to išsiderina ir autobusų tvarkaraščiai.
Klaipėdos geležinkelių infrastruktūros direktorius Julius Mikšys aiškino, kad Rimkų pervaža dažniau uždaroma dėl rekonstrukcijos darbų, kurie suintensyvėjo pavasarį.
Jie sudėtingi: keičiami geležinkelio pagrindai, bėgiai, skaldos balastas. Darbams būtina specializuota technika, kuri taip pat naudojasi stoties geležinkelio keliais.
Būtent dėl jos manevravimo padažnėjo geležinkelio pervažos uždarymas. Tokio pobūdžio darbus numatoma užbaigti iki lapkričio pabaigos.
Pasak J.Mikšio, įtakos dažnam pervažos uždarymui turėjo ir rugpjūtį-rugsėjį ypač padidėjęs grūdų pervežimas.
„Mums patiems būtų rekonstrukcijos darbus būtų geriau atlikti uždarytoje stotyje, tačiau negalime. Turime vykdyti įsipareigojimus dėl krovinių pristatymo. Kertasi geležinkelio ir visuomenės interesai. Geležinkelis nėra monstras. Einame į diskusiją su žmonėmis. Tačiau gyventojai taip pat turi suprasti, kad mes dirbame. Ne šiaip uždarome pervažą“, – pabrėžė J.Mikšys.
Teigiama, kad, atlikus Rimkų geležinkelio stoties rekonstrukciją, pervažos uždarymo skaičius turėtų mažėti. Traukiniams iš Pagėgių nebereikės įvažiuoti į Rimkus ir apgręžti šilumvežio, kad patektų į „Draugystės“ geležinkelio stotį. Numatoma, kad turėtų sumažėti 20 proc. traukinių, važiojančių per Rimkų pervažą. Taip pat nebeliks rekonstrukciją atliekančios technikos.
J.Mikšio teigimu, Rimkuose kylančią problemą turėtų išspręsti pietinis aplinkkelis.
Naujausi komentarai