Pereiti į pagrindinį turinį

Vilniuje svarstoma palikti tik vieną taksi numerį

2011-06-21 12:47
Vilniuje svarstoma palikti tik vieną taksi numerį
Vilniuje svarstoma palikti tik vieną taksi numerį / Šarūno Mažeikos (BFL) nuotr.

Vilniaus miesto savivaldybei siūloma įsteigti centralizuotą dispečerinės punktą visoms taksi įmonėms. Portalo diena.lt šaltinių duomenimis, tokia idėja buvo aptarta Vilniaus miesto savivaldybėje per Taksi paslaugų teikėjų asociacijos ir bendrovės „Martono taksi“ vadovų susitikimą su meru Artūru Zuoku.

„Martono taksi“ direktorius Valdimantas Rudys aiškino, kad kol kas keliama tik tokia idėja ir iki jos įgyvendinimo reikia dar daug laiko bei darbo. „Tai tik idėja, kuri sukasi galvose jau kokie penkeri-septyneri metai“, - teigė jis.

Pasak pašnekovo, šio projekto nauda vartotojui būtų ta, kad gyventojams nereikėtų žinoti daugybės taksi įmonių numerių, visada būtų pakeliami telefono rageliai. „Šios idėjos įgyvendinimas reikštų aukštesnių technologijų įvedimą į taksi įmonių veiklą“, - sakė taksi įmonės direktorius.

Tačiau ar ši idėja nebus naudinga tik vienai, ją „stumiančiai“ įmonei?

Sostinės taksi vežėjų asociacijos „Sosveta“ vadovas Romualdas Bieliauskas teigė nematantis reikalo steigti centralizuotą dispečerinės punktą visoms taksi įmonėms. Pasak jo, kiekviena įmonė turėtų turėti savo užsakymo stalus pagal įmonės darbo specifiką ir teikiamą paslaugų kokybę.

„Nesuprantu, kaip esant laisvos konkurencijos sąlygomis toks dalykas įmanomas. Centralizuotas dispečerinės punktas suteiktų galimybę tam tikrai įmonei uždirbti pinigų, bet nepagerintų visų taksi įmonių situacijos“, - sakė R. Bieliauskas.

Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė Inga Simanonytė tikini, kad kol kas tik idėjiniu esantis projektas užtikrintų geresnę komunikaciją ir vartotojų paslaugų kokybę. Paklausta, ar vienas centralizuotas punktas taksi įmonėms neiškreiptų laisvos konkurencijos sąlygų, specialistė teigė, kad tokiomis galimybėmis dar reikėtų giliau pasidomėti.

Užsienyje kai kuriuose miestuose vieno dispečerinio punkto praktika jau yra taikoma. Teigiama, kad tokia sistema lengvina paslaugos vartotojų galimybę užsisakyti paslaugą. Jei vartotojas nori sulaukti tam tikros įmonės taksi, gali dispečerinio punkto darbuotojui nurodyti, kokios įmonės automobilio norėtų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų