Savo turizmo galimybes Vilnius pristatė šią savaitę vykusioje antroje pagal dydį pasaulinėje turizmo ir verslo parodoje „World Travel Market‘10“ (WTM) Londone.
Šiemet renginyje dalyvavo apie 50 tūkstančių atstovų iš 5 tūkstančių didžiausių pasaulio turizmo organizacijų ir kompanijų, atstovaujančių per 200 regionų ir šalių, paroda sulaukė apie 25 tūkstančių lankytojų.
Sostinės stendu itin domėjosi Jungtinės Karalystės kelionių operatoriai, pagrindinius maršrutus Lietuvoje ir Baltijos šalyse planuojantys per Vilniaus miestą. Didžiosios Britanijos turistai patenka į penketuką šalių, iš kurių dažniausiai atvykstama į Vilnių. Beje, britai yra vieni išlaidžiausių turistų – vieno savo vizito metu Vilniuje palieka apie 1300 litų (visų turistų vidurkis – 952 Lt).
Apie 65 proc. britų į Vilnių atvyksta laisvalaikio, kultūriniais pažintiniais tikslais, o pastaruoju metu populiarėja savaitgalio bei verslo kelionės, tad Didžioji Britanija yra viena iš svarbiausių ir perspektyviausių turizmo rinkų Vilniaus miestui. Svečiai iš Didžiosios Britanijos Vilnių apibūdina kaip europietišką ir įdomų miestą, kuriame jaučiama maloni atmosfera, istorinė dvasia, kuriame gyvena draugiški ir svetingi žmonės.
Parodos metu buvo Vilnius pristatė naujausią Turizmo skyriaus leidinį: „Vilnius Tourism Manual’2011“, pažintines brošiūras „Vilnius - Unforgettable Harmony and Charm“, „Events in Vilnius“, gidą po Vilniaus senamiestį „Vilnius Guide“. Parodoje vyko susitikimai su žurnalistais, rašančiais apie Vilnių ir Lietuvą bei tarptautinių turizmo asociacijų, agentūrų, organizuojančių keliones į Vilnių, atstovais.
Vilnius WTM parodoje dalyvauja nuo 1998 metų.
Naujausi komentarai