„Apple“ žemėlapiai, kurie naujoje operacinėje sistemoje „iOS 6“ pakeitė „Google Maps“, daugeliui kompanijos iš Kupertino gerbėjų tapo tikru nusivylimu. Pirmiausia tai susiję su netikslumais ir daugybe klaidų, kurias vartotojai pastebėjo, žvalgydamiesi po naujosios tarnybos pateikiamus vaizdus.
Apple Maps linksmieji kalniukai (ir tokie vaizdai stebimi visame pasaulyje)Žmonės tinklaraščiuose jau rašo apie neteisingus miestų pavadinimus ar net jų visišką nebuvimą žemėlapiuose, internete patalpina ekrano nuotraukas, kuriose įvairūs miestai atrodo tarsi po apokalipsės, taip pat pasakoja apie gana įdomias situacijas, pavyzdžiui, Vašingtono monumentas „Apple“ žemėlapiuose yra maždaug pusantro kilometro į Pietus nuo tos vietos, kur jis iš tikrųjų yra.
Žinoma, korporacija „Apple“ puikiai žino apie minėtas klaidas ir netikslumus savo kartografinėje tarnyboje, todėl paprašė vartotojų pakentėti ir padėti tobulinti jos žemėlapius, siunčiant pastabas apie aptiktus netikslumus. „Mūsų tarnyba pradėjo veikti ir mes žinome, jog reikia dar daugybės darbo iki jos tobulumo. Mes dar tik pradedame. Žemėlapiai yra „debesų“ sprendimas, todėl kuo daugiau žmonių jais naudosis, tuo geresni ir tikslesni bus rezultatai. Mes dėkojame visiems vartotojams, kurie siunčia mums savo pastabas, tuo tarpu mes nuolat dirbame, kad žemėlapiai būtų geresni“, – teikia kompanija „Apple“.
Bet kokiu atveju, „Apple Maps“ problemos nedaro visiškai jokios įtakos šios kompanijos gerbėjų norui atsinaujinti iki „iOS 6“ versijos. Jau dabar ši mobili operacinė sistema tapo greičiausiai plintančia per visą kompanijos iš Kupertino egzistavimo istoriją: „iOS 6“ adaptuoja 122 procentų greičiau, nei jos pirmtakę „iOS 5“. Faktas akivaizdus: jei „iOS 5“ prireikė 5 dienų tam, kad įrenginiai su ja užimtų 20 procentų viso generuojamo duomenų srauto, tai „iOS 6“ tam prireikė vos 1 dienos.
Kaip žinia, naujoji „Apple“ programinė platforma suteikia daugybę kitų privalumų, taigi vien kartografinės tarnybos problemos tikrai nesustabdys „Apple“ gerbėjų nuo atsinaujinimo. Juo labiau, kad „obuolinių“ sprendimų vartotojai gali savo dievukui atleisti žymiai daugiau, nei tai būtų kitų kompanijų produktų atveju.
Naujausi komentarai