Praėjusią savaitę Europos Komisija pradėjo kampaniją, kuria siekiama skatinti jaunas moteris siekti karjeros mokslinių tyrimų srityse. Tačiau komisijos pastangos nuėjo perniek, nes viešojoje erdvėje išplatintą kampanijos vaizdo medžiagą netrukus teko panaikinti - ji sulaukė griežtos kritikos dėl proteguojamo, įžeidaus ir užgaulaus turinio, skelbia redorbit.com
Kampanija pavadinimu „Mokslas - tai merginų reikalas!“, oficialiai pristatyta birželio 21 d., kuomet Europos Sąjungos atstovai pranešė ieškosiantys 1 mln. papildomų mokslinių tyrimų darbuotojų, padėsiančių pasiekti išsikeltą tikslą iki 2020 m. išauginti bendrąjį vidaus produktą 3 proc. padidinant investicijas į mokslinius tyrimus ir plėtrą.
„Kai kurios įmonės jau dabar skundžiasi dėl mokslo darbuotojų ir kvalifikuotų techninių darbuotojų trūkumo. Europoje yra labai daug talentingų moterų, galinčių sėkmingai dirbti mokslinių tyrimų ir inovacijų srityse, tačiau mokslo įstaigose vyrauja stereotipai, dėl kurių šiame sektoriuje dirba itin mažai moteriškos lyties atstovių. Tikimės, kad mūsų kampanija šiuos stereotipus sulaužys“, - spaudos konferencijoje kalbėjo komisarai.
Kampanija buvo pradėta ketvirtadienį, specialiai sukurtoje interneto svetainėje ir socialiniame tinklalapyje „Facebook“ išplatinus pranešimą apie naujas darbo vietas, informaciją apie konkursus ir renginius bei reklaminį vaizdo įrašą, turėjusį skatinanti jaunų mokslininkių susidomėjimą nauju projektu.
Tačiau išplatintas vaizdo įrašas, kuriame rožiniame fone vaizduojamos trys podiumu į techno muzikos taktą žengiančios ilgakojės gražuolės, sukėlė ne tik susidomėjimą, bet ir nemenką pasipiktinimo bangą. Daugelis taip ir liko nesupratę, ką aukštakulniai, ryškūs lūpų dažai ir akiniai nuo saulės turi bendra su mokslu ir technologijomis.
Vaizdo įrašo rodymą Europos Komisija nusprendė nutraukti sulaukusi itin daug neigiamų žiūrovų komentarų.
Naujausi komentarai