Pirkėjai prekybos centruose „Maxima“ Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje sulaukia netikėto ir neįprasto kasininkių dėmesio. Vos tik kasininkė nuskenuoja naująjį „Manija NutMAX“ batonėlį, kiekvienas pirkėjas, pardavėjai du kartus kumščiu sumušus į krūtinę ir iškėlus į viršų du pirštus, yra pagerbiamas džiugiu „Respect!“ (angl. - „Pagarba!“).
„Nuo pat pradžių žinojome, kad šis projektas pralinksmins ir pirkėjus, ir pačias darbuotojas, tačiau rezultatas pranoko visus mūsų lūkesčius. Pirkėjai, įpratę prie kelių mandagių frazių iš kasininkių lūpų, dabar gauna gerų emocijų užtaisą ir neišvengiamą šypseną visai dienai! Maloniai nustebinti tokio netikėtai jaunatviško kasininkių gesto lieka visi pirkėjai, o kai kada pasigirsta netgi plojimų“, - sakė projekto organizatorės „AB Kraft Foods Lietuva“ jaunesnysis projektų vadovas batonėliams Evaldas Magelinskas.
„Esame atviri naujovėms ir inovatyvioms idėjoms, todėl prisijungėme prie netradicinės reklamos projekto. Mūsų darbuotojai šį projektą priėmė kaip iššūkį, nuotykį, galimybę išbandyti save ir atsikratyti standartinio dalykiškumo, užmegzti su pirkėjais šiltesnius santykius“, - sako "Maximos" Įvaizdžio ir komunikacijos departamento direktorė Lina Muižienė.
Pasak L.Muižienės, prie projekto prisijungė 60 kasininkių-savanorių, visos idėja susidomėjusios kasininkės projekte dalyvauja savo noru. Už dalyvavimą projekte joms bus suteikta galimybė dalyvauti kūrybinį mąstymą ugdančiame seminare.
Tuo tarpu įsibėgėjus RESPECT projektui, išaugo naujųjų „Manija NutMAX“ batonėlių paklausa. „Tai geriausias įrodymas, jog tikros teigiamos emocijos yra veiksmingesnės už bet kokias standartines marketingo gudrybes“, - atskleidė E.Magelinskas.
Projektas RESPECT vyks iki balandžio 24 d. „Akropolio“ „Maxima“ parduotuvėse Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje bei sostinės „Maxima“ prekybos centre Mindaugo gatvėje.
Kasininkės atiduoda pagarbą
Naujausi komentarai