„Microsoft Xbox 360“ profilyje pasirodė atsiprašymas dėl žinutės apie šeštadienį mirusią atlikėją Amy Winehouse.
„Twitter“ socialinio tinklo vartotojai įmonės pasirodžiusią žinutę, kurioje skatinama pirkti dainininkės paskutinį albumą „Back to Black“ per „Zune“ ir taip prisiminti atlikėją, įvertino kaip „cinišką“ ir „neskoningą“.
Praėjus valandai po pirmosios žinutės, „Microsoft“ išpublikavo atsiprašymą: „Atsiprašome, jei Amy Winehouse „tweet‘as“ atrodė komerciškai motyvuotas. Taip tikrai nebuvo, mes užtikriname.“
Dauguma kompanijos profilio stebėtojų kritiškai reagavo į pirmąjį pranešimą, tačiau kai kurie palaikė įmonę, nes „Apple iTunes Store“ taip pat vykdo „Amy atminimo“ akciją.
Šį savaitgalį mirusios atlikėjos antrasis albumas „Back to Black“ per porą dienų pakilo į pirmąją „iTunes“ perkamiausių albumų vietą. Kalbama, kad gali būti išleistas ir trečiasis atlikėjos albumas iš paliktų demonstracinių garso įrašų.
Naujausi komentarai