Ką darote išgirdę signalą apie mobilųjį telefoną pasiekusią trumpąją žinutę? Žinoma, ją perskaitysite. Deja, taip iš lovos mus dažnai išverčia, arba nuo darbo akimirkai „pamalonina“ ne tik iš draugų gauti SMS, bet ir „spam'as“.
JAV idėjų kalvė „Pew Research Center“ skelbia, kad net 69 procentai mobiliaisiais telefonais besinaudojančių vartotojų gauna nepageidaujamus elektroninius laiškus arba trumpąsias žinutes. Net kas ketvirtą „šlamštlaiškiai“ vargina bent kartą per savaitę, rašo abcnews.go.com.
„Spam'u“ į mobiliuosius besirūpinanti kompanija „CloudMark“ pripažino, kad praėjusiais metais tokio turinio SMS žymiai padaugėjo, o daugiausia jų išsiųsta balandžio – liepos mėnesiais.
Kompanijos atstovės Mary Landesman teigimu, naudos iš „spam'o“ gali gauti ir nusikaltėliai: jie mėgina paskatinti žmones atskleisti asmeninę informaciją, taip pat gali manipuliuoti vartotojais siųsdami padidinto tarifo SMS žinutes. Dažniausiai šie asmenys neturi specialiai įsigytų numerių sąrašų, o tiesiog bando laimę. Gavusiems tokias žinutes patariama į jas neatsakinėti, net jei to prašoma SMS tekste. Taip jūs parodysite, kad esate „gyvas“, tad sulauksite dar daugiau „spam'o“.
Kaip su „brukalų“ problema siūloma kovoti amerikiečiams – šiame video, mums svarbiausia prisiminti, kad pasirašydami tam tikras sutartis ar lojalumo kortelių anketas nepridėtume per daug „varnelių“.
Naujausi komentarai