Prieš penkis metus, kalbėdami apie žaidimus, skirtus nešiojamiems įrenginiams, omenyje turėdavome „PlayStation Portable“ ar „Nintendo DS“. Kas pasikeitė?
Šiandien, mobiliųjų įrenginių žaidimai reiškia „Angry Birds“, „Fruit Ninja“ ar koks kitas populiarus išmaniųjų telefonų žaidimas. „iOS“ ir „Android“, nuo 2009-ųjų, patrigubino savo užimamą dalį žaidimų rinkoje. Bet tai nereiškia, jog tik keli populiarūs žaidimai, susilaukę šlovės, keičia nusistovėjusį rinkos dėsnį. Ne, priešingai. Dvi platformos, kartu – „iOS“ ir „Android“ – verčia praeities žaidimų rinkos gigantus užleisti savo vietas.
Trečiadienį, analitinių tyrimų kompanija „Flurry Mobile“ paskelbė statistinius duomenis, kurie rodo, jog pirmą kartą, dvi išmaniųjų telefonų platformos – „iOS“ ir „Android“ – kartu užima didesnę rinkos dalį, nei žaidimų nešiojamiems įrenginiams lyderiai „Sony“ ir „Nintendo“. Šiais metais, „Apple“ ir „Android“ platformoms skirti žaidimai uždirbs 1.9 mlrd. dolerių, kai tuo tarpu „Sony“ ir „Nintendo“ – 1.4 mlrd. dolerių.
2009-aisias mobiliųjų įrenginių žaidimai JAV uždirbo 2.7 mlrd. dolerių, kurių 80 procentų susišlavė tos pačios „Sony“ ir „Nintendo“. Šiandien, užimama šių kompanijų rinkos dalis sumažėjusi per pusę, o „Apple“ ir „Android“ kartu, per tris metus, patrigubino rinkos užimamą dalį.
Naujausi komentarai