Pereiti į pagrindinį turinį

Kodėl "Maxima" prašo tokių tikslių asmens duomenų?

Kodėl "Maxima" prašo tokių tikslių asmens duomenų?
Kodėl "Maxima" prašo tokių tikslių asmens duomenų? / Aliaus Koroliovo nuotr.

Prekybos tinklo "Maxima" parduotuvėse išduodant lojalių klientų korteles "Ačiū", reikalaujama užpildyti labai išsamias anketas. Pirkėjas turi pateikti pernelyg daug informacijos: nurodyti tikslų namų adresą, elektroninio pašto adresą, telefono numerį, amžių.

Pildydamas anketą susimąsčiau, kur naudojami surinkti duomenys? Ar nepažeidžiamos mano teisės? Nejaugi Lietuvoje taip paprastai galima rinkti duomenis apie gyventojus?

Atsako prekybos tinklo "Maxima" atstovė ryšiams su visuomene Renata Saulytė:

Ši tema gyventojams aktuali, daug kas domisi, kur naudojame surinktus duomenis. Noriu atkreipti dėmesį, kad įsigydamas kortelę klientas anketoje padeda du parašus. Vienu patvirtina, kad sutinka, jog pateikti duomenys būtų naudojami rinkodaros tikslais. Jeigu prie šio sakinio  žmogus nepasirašo, jo duomenų tokiais tikslais nenaudojame.

Klientas pats sprendžia, ar nori, kad "Maxima" tvarkytų jo asmeninius duomenis ir užtikrintų dalyvavimą programoje. Antru parašu gyventojas patvirtina, kad sutinka, jog "Maxima" siųstų jam informacinę reklaminę medžiagą.

Net jeigu klientas nepasirašo nė prie vieno šių teiginių, vis tiek kortelę "Ačiū" jam išduodame. Garantuojame, kad pateikti duomenys naudojami tik rinkodaros tikslais ir visa asmeninė informacija yra įslaptinta. Su tokiais duomenimis atvirai nedirbame. Naudojame klientų informaciją analizuodami pirkėjų įpročius, bet tiriame ne vieno konkretaus pirkėjo įpročius, o pirkėjų grupių įpročius.

Tai reikalinga, kad galėtume pirkėjui teikti individualius specialius pasiūlymus, atsižvelgdami į jo įpročius. Jeigu matome, kad tam tikrai pirkėjų grupei svarbūs pieno produktai, niekada jiems nesiūlysime alaus. Žinome, kad duomenų apsaugos įstatymai griežti, mūsų teisininkai stebi, kad nebūtų jokių pažeidimų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų