Visada stengiausi padėti žmonėms, ne kartą į delną įdėdavau elgetai pinigėlį, tačiau nesitikėjau, kad man ištikus nelaimei nusisuks, regis, visas pasaulis.
Tokio beviltiškumo jausmo, kai prašai, maldauji padėti, o robotas moters balsu iš ragelio liepia laukti, dar neteko patirti. Kaip byloja karti mano patirtis, niekada nereikia pasitikėti jokiomis valdiškomis tarnybomis, nes ten žmonės tik "užmušinėja" laiką, o visada turėti po ranka pažįstamo santechniko ar elektriko telefonų numerius.
Per tas kelias nelemtas dienas nuo streso, nemigo naktų sušlubavo sveikata, todėl dabar gulėdama lovoje galiu ramiau apmąstyti tada susiklosčiusią situaciją.
Gyvenu uostamiesčio daugiabutyje. Rugsėjo 9-osios labai ankstų rytą pastebėjau šalia vamzdžių skydinės koridoriuje telkšančią balą. Puoliau į viršų pas kaimyną, bet jis daug nesigilinęs pasakė, kad pas jį viskas tvarkoje.
Iškviečiau avarinę tarnybą. Darbininkai po darbo nakties taip pat daug nesigilino ir netikrino, konstatavo mano bute kiaurą šilto vandens vamzdį. Išeidami pažadėjo užsukti vandenį ir po pietų atvykti remontuoti.
Tačiau nei užsuko vandenį, nei pasirodė tą dieną. Vanduo pliaupė virtuvėje per sienas, skendo koridorius ir vonia, o "gelbėjimo" tarnybos dispečerinė vis kartojo: "Jums paskambins, laukite".
Prašiau nors vandenį užsukti, mane patikino, kad vanduo užsuktas, taip yra pas juos užregistruota. Taip ir pralaukiau iki ryto, kol atvažiavęs darbų vykdytojas su darbininkais nustatė, kad vanduo tekėjo iš kaimyno virtuvės kiauro vamzdžio. Pakeitė bute vamzdį, kurio nereikėjo keisti.
Darbuotojai nustebo pamatę tokius didelius nuostolius, labai atsiprašė visos įmonės vardu, pažadėjo atsiųsti brigadą, nors minimaliai suremontuoti butą, tačiau ir tai, kaip suprantu, tik pažadai.
Kitą dieną pažiro liepsnos iš koridoriaus jungiklio, teko atjungti elektrą, dabar gyvenu kaip akmens amžiuje: šlapiomis sienomis, be elektros, nes reikia džiovinti elektros lizdus.
Norisi paklausti: kas kaltas dėl susidariusios situacijos? Asocialus kaimynas, kuriam rūpi tik išgerti, ir apie jokį nuostolių kompensavimą negali būti nė kalbos. O gal "gelbėjimo" tarnyba, kuri dėl darbuotojų aplaidumo ir nekompetencijos nesuteikė nė minimalios pagalbos?
Norėčiau, kad išspausdintumėte mano laišką, kad ir kiti gyventojai pasimokytų iš mano patirties.
Naujausi komentarai