Pereiti į pagrindinį turinį

Už ir prieš: tramvajaus linija Klaipėdoje – būtinybė?

2013-09-16 12:09

Uostamiesčio valdžia neatsisako utopinių planų nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios nutiesti tramvajaus liniją.

Helsinkio gatvėse – šimtametis tramvajus
Helsinkio gatvėse – šimtametis tramvajus / Organizatorių nuotr.

Uostamiesčio valdžia neatsisako utopinių planų nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios nutiesti tramvajaus liniją. Nuo šios minties jos neatgraso net būtinos milžiniškos investicijos.

Teigiama, kad vienas tramvajaus infrastruktūros kilometras vidutiniškai kainuotų apie 50 tūkst. litų. Linija tarp Klaipėdos ir Palangos, Šventosios atsieitų 1,5 mlrd. Skaičiuojama, kad tokia investicija atsipirktų per 79 metus. Ar reikia tiesti tramvajaus liniją nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios?


Lilija Petraitienė, miesto tarybos narė:

– Esu už tramvajaus linijos tiesimą. Lankiausi Liepojoje, kur ji yra, ir man ši idėja labai patiko. Mūsų miestas yra linijinis – galima sakyti, viena pagrindinė gatvė: Taikos prospektas, Tiltų ir Manto gatvės. Įrengus tramvajaus liniją viešasis transportas galėtų nevažiuoti per senamiestį. Nebūtų konfliktų tarp pėsčiųjų, dviratininkų. Nebūtų tiek triukšmo, kai transportas važiuoja senamiesčio grindiniu. Sumažėtų tarša, nes reikėtų mažiau autobusų. Sutinku, kad investicijos nemažos, tačiau jei neturėsi ambicijų ir vizijų, išvis nieko nepadarysi. Atsiradus tramvajaus linijai miestas turėtų išskirtinumą. Pinigų pavyktų sutaupyti iš kitų dalykų.

Prieš
Jonas Milierius, miesto tarybos narys:

– Manau, kad tiesti tramvajaus liniją nuo Klaipėdos iki Palangos ir Šventosios nereikėtų. Tam reikia labai didelių investicijų, o atsiperkamumo laikas nepaprastai ilgas. Be to, iš Palangos į Klaipėdą, ir atvirkščiai, nevažiuoja jau tiek daug žmonių, susisiekimas ir taip yra pakankamai geras. Pinigus geriau būtų galima panaudoti kitoms miesto problemoms – mokyklų remontui, gatvių lopymui. Tramvajaus linijos reikėtų nebent tuo atveju, jei toje pusėje vyktų intensyvesnės statybos, o kol kas to nelabai reikia. Apie tramvajaus linijos įrengimą, traukinių važinėjimąsi po Klaipėdą kalbama seniai, bet niekas neįgyvendinta. Reikėtų spręsti žemiškesnes problemas.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų