Tai čia tas I.Šimonytės žadėtasis registracijos rinkliavos pakeitimas?
Labai ačiū. Žodžiu, gerbiamas pensininke, net jei savąja "Opel Ascona" per metus nudardi 100 kilometrų ar nevažiuoji visai, teks susimokėti už mūsų valdžios išmintį ir širdies šilumą.
Tik įdomu, kaip tai darys tie 90 tūkst. senolių, kurie gauna 300 eurų per mėnesį ir iš senų laikų tebeturi taršų žiguliuką?
Gerbiamas pensininke, net jei savąja "Opel Ascona" per metus nudardi 100 kilometrų ar nevažiuoji visai, teks susimokėti už mūsų valdžios išmintį ir širdies šilumą.
Kai balsavome už šitą daugumą, tikėjomės, kad mažesnius mokesčius žadėjusi nauja valdžia pagaliau imsis ne apsimestinių, o tikrų reformų: sumažins pernokusį viešąjį sektorių, atsisakys nereikalingo valstybinio turto, nebeliks milijonus kainuojančių kvailų projektų, ir niekas nebesmaugs Lietuvos žmonių.
Tačiau tų reformų nėra. Regime kitos veislės biurokratinį džiaugsmą. Pavyzdžiui, už 7,65 mln. eurų (be PVM) rekonstruojamą Vadovybės apsaugos tarnybos pastatą. Reikia juk nuo tautos saugoti kontorų pilvūzus.
Didelis džiugesys ima ir dėl dabar nežmoniškai būtinos Lietuvos pristatymo užsienyje strategijos. Už 163 tūkst. eurų, suprantama.
Matome ir tai, kad valstybė vis dar turi 11,5 tūkst. automobilių. Apie žaliąją Lietuvą svaigstantys ponai mums per sėdmenis grūda "darnų judumą" (verčia važinėti autobusais), o patys ir toliau daužysis išsidrėbę limuzinuose.
Kam, sakykite, Švietimo ir mokslo ministerijai reikia 1 035 mašinų? Gal ji teikia pavėžėjimo paslaugą?
Žodžiu, žmonėms – naujas mokestis, o F.Kirkorovui ir M.Šufutinskiui 30 tūkstančių už zoologines giesmes.
Gal jūs, ponai, ten tame Vilniuje pagramdykite savo sąžinės likučius.
Naujausi komentarai