„Airbus“ teigimu, 2020 m. grynieji nuostoliai sudarė 1,1 mlrd. eurų.
2019 m. bendrovė taip pat veikė nuostolingai – tuo metu nuostoliai siekė 1,4 mlrd. eurų dėl gautos 3,6 mlrd. eurų baudos korupcijos skandale.
„2020-ųjų rezultatai rodo „Airbus“ atsparumą didžiausios aviacijos sektoriaus krizės akivaizdoje“, – sakė „Airbus“ generalinis direktorius Guillaume'as Faury.
„Airbus“ grupės pajamos smuko nuo 70,5 mlrd. eurų 2019 m. iki 49,9 mlrd. eurų pernai, nes „sudėtingos rinkos sąlygos paveikė komercinių orlaivių segmentą, kurių pristatyta 34 proc. mažiau nei ankstesniais metais“.
2019 m. buvo pristatyti 863 komerciniai orlaiviai, o pernai – tik 566, iš jų 38 „Airbus A220“, 446 „Airbus A320“, 59 „Airbus A350“ ir keturi „Airbus A380“ modelio orlaiviai.
„Airbus“ kol kas neprognozavo greito pagerėjimo aviacijos sektoriuje.
„Daugelis mūsų sektoriaus neapibrėžtumų išlieka ir 2021 m., pandemijai toliau darant įtaką mūsų gyvenimams, ekonomikoms ir visuomenėms“, – teigė G. Faury.
Naujausi komentarai