Taip pat pritarta siūlymui jau nuo kitų metų uždrausti senesniems nei 2005 m. gamybos dyzeliniams automobiliams važinėti mieste. Iki 2030-ųjų planuojama laipsniškai griežtinti draudimus, kol bus įvestas visiškas iškastiniu kuru varomų automobilių draudimas.
Pasak Amsterdamo savivaldybės tarybos narės Sharon Dijksma, dėl oro taršos miesto gyventojų gyvenimo trukmė yra sumažėjusi vieneriais metais, o pats efektyviausias būdas šią problemą išspręsti - skatinti gyventojus sėsti už aplinkos neteršiančių automobilių vairo.
„Tai yra dalykas, kurį miesto taryba gali tiesiogiai paveikti, todėl mano misija yra padaryti Amsterdamą pasaulio netaršaus mobilumo sostine“, - sakė Sh. Dijksma.
Tarybos narės teigimu, kad projektas baigtųsi sėkmingai, miestui iki 2025-ųjų reikės įrengti nuo 16 iki 23 tūkst. elektromobilių įkrovimo stotelių. Šiuo metu Amsterdame yra apie 3 tūkst. įkrovimo stotelių. Sh. Dijksma taip pat patikino, kad savivaldybė teiks paramą ir subsidijas vairuotojams, norintiems pereiti prie elektromobilių.
„Perėjimas prie aplinkos neteršiančio transporto pareikalaus visų indėlio: įmonių, gyventojų ir miesto svečių“, - teigė Sh. Dijksma.
Pasak Eindhoveno technologijos universiteto profesoriaus Maarteno Steinbucho, į Amsterdamo planą turėtų būti žiūrima kaip į ilgalaikį tikslą.
„Dar turime 11 metų“, - televizijai NOS sakė M. Steinbuchas.
Naujausi komentarai