Tik 72 proc. Vokietijos gyventojų pranešė, kad bent kartą per mėnesį įsijungia linijinę televiziją, rodo ketvirtadienį paskelbto „Screens in Motion“ užsakymu „Burda Verlag“ atlikto tyrimo rezultatai. 2023 m. tokių buvo 80 procentų.
Vis dėlto ekrano suvartojimas vis dar gana didelis, 84 proc. respondentų sakė, kad derina vaizdo transliacijas, žiniasklaidos bibliotekas ar mokamos televizijos paslaugas.
Rinkos tyrinėtojai pastebėjo „stulbinamą pokytį“ atsakymuose, iš kur žmonės ima informaciją apie politiką, ekonomiką ir pasaulio įvykius. „Visiems respondentams viešieji televizijos kanalai yra pagrindinis informacijos apie aktualijas šaltinis“, – sakė už „Screens in Motion“ tyrimą atsakinga Marion Sperlich, turėdama omenyje Vokietijos visuomeninių transliuotojų tinklą. „Tačiau per dvejus metus šis skaičius smarkiai sumažėjo – nuo 56 proc. iki 46 proc.“, – pridūrė ji.
Dideli skirtumai pastebimi tarp amžiaus grupių – visuomeniniai transliuotojai išlieka pagrindiniu informacijos šaltiniu 65 proc. vyresnių nei 50 metų respondentų. Tarp labai jaunų iki 29 metų žiūrovų šis skaičius siekia 25 procentus. Jaunimas kur kas dažniau ieško naujausios informacijos socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip „Facebook“, „Instagram“ ir „Tiktok“.
Naujausi komentarai