Naujojo tyrimo tikslumo esmė – galimybė dalyviams iš tikrųjų susitikti su žmonėmis, kurių grožį jie vertino.
„Tyrimo dalyviams patikėjus, kad nuotraukos, į kurias jie žiūrėjo, yra žmonių, su kuriais dalyviai galėtų bendrauti ateityje, tyrimas tapo tikroviškesnis, ko trūko ankstesniuose šios srities tyrimuose“, – sakė „Edge Hill“ universiteto (JK) psichologijos profesorė Rebecca Monk.
Mokslininkai tyrė aštuoniolika porų vyrų, kurie taip pat yra draugai. Tyrimo dalyviai turėjo įvertinti vyrų ir moterų patrauklumą nuotraukose ir vaizdo įrašuose. Draugų poros buvo kviečiamos tam, kad būtų galima imituoti socialinę sąveiką, kuri paprastai gali įvykti tikrame gyvenime, kai vartojamas alkoholis.
Vienu atveju abiems vyrams buvo duota tiek degtinės ir spanguolių sulčių, kad alkoholio koncentracija kraujyje padidėtų iki maždaug 0,8 prom., kitu – jie gavo nealkoholinį gėrimą.
Tada vyrų buvo paprašyta pasirinkti, su kuriuo iš asmenų, pateiktose nuotraukose, jie labiausiai norėtų bendrauti būsimame eksperimente.
Tyrimas, nenustatė, kad alkoholis padidina žmonių suvokimą apie kitų patrauklumą.
„Tačiau pastebėjome, kad žmonės buvo labiau linkę bendrauti su žmonėmis, kurie, jų manymu, yra patraukliausi po alkoholio vartojimo“, – sakė tyrimo mokslininkė, profesorė Molly Bowdring.
„Tyrimas iš esmės parodė, kad nors dėl apsvaigimo kito žmogaus išvaizda nepasikeičia, tačiau alkoholis padidina drąsą – žmonės labiau linkę bendrauti su patraukliais žmonėmis“, – teigė R. Monk.
Naujausi komentarai