Atsakymai į verslininkų ir vežėjų klausimus – po mėnesio
Svarbiausių klausimų Klaipėdos savivaldybės taryba vakar neišnarpliojo.
Nekilnojamojo turto mokestį klaipėdiečiams verslininkams vietos politikai planavo sumažinti 50 procentų. Seimui nusprendus vienam mėnesiui atidėti avansinio mokėjimo terminus verslininkams, savo sprendimą atidėjo ir uostamiesčio savivaldybės taryba.
Svarstymai dėl nekilnojamojo turto mokesčio Seime bus pratęsti balandžio 27 dieną. Gali būti, kad tada bus priimtos ir įstatymo pataisos. Žinodami, koks bus tas įstatymas, klaipėdiečiai, anot savivaldybės administracijos direktorės Juditos Simonavičiūtės, galės priimti sprendimą, kurio nereikės keisti.
„Mes tą mokestį galime diferencijuoti – nuo 0,3 proc. iki 1 proc. Todėl sprendime galėtų atsispindėti ir verslo skatinimo dalykai. Tačiau prie sprendimo reikėtų dar padirbėti“, - sakė J. Simonavičiūtė.
Senamiesčio verslininkai savivaldybės paprašė minėtą mokestį sumažinti 70 proc. Kai kurie politikai suabejojo, ar toks sprendimas nepažeistų Konkurencijos įstatymo nuostatų.
Senamiesčio verslininkų sąjungos pirmininkė Eugenija Odebrecht sakė, kad šis įstatymas buvo pažeistas dar tada, kai miestas įsileido didžiuosius prekybos centrus.
Abejonės, ar Konkurencijos įstatymas leidžia mažinti nekilnojamojo turto mokestį verslininkams iki 30 procentų, jos teigimu, yra „absoliutus nelojalumas“.
„Matosi savivaldybės administracijos negeranoriškumas senamiesčio verslininkams“, - sakė verslininkė. Atidėtas sprendimas, anot jos, reiškia savivaldybės tarybos nenorą padėti verslininkams. „Esame numatę priemones, kurių imsimės, jeigu sprendimas nebus pakoreguotas mūsų naudai“, - sakė E.Odebrecht.
Savivaldybės taryba kitam posėdžiui atidėjo ir smulkiesiems vežėjams aktualų klausimą. Jeigu politikai būtų pritarę parengtam sprendimo projektui, smulkieji vežėjai, užsakomaisiais reisais į Vilnių ir atgal vežantys keleivius, nebegalėtų jų rinkti šalia autobusų stoties.
Norėdami išsiaiškinti iškilusius neaiškumus, politikai neskubėjo priimti sprendimo. Priešingai nei verslininkai, vežėjai tokiu politikų sprendimu liko patenkinti.
Vienas iš posėdžio svečių garsiai nusistebėjo, kodėl Klaipėdos autobusų parko generalinė direktorė Jelizaveta Daugininkienė nenusišalina nuo šio klausimo sprendimo. Politikei, kaip įprasta, niekas netrukdė išsakyti argumentus, kodėl konkurentų neturi būti šalia autobusų stoties.
Naujausi komentarai