Kaip greičiausiai gali išgarsėti drabužių dizaineriai? Jų apdarais turi pasipuošti žinoma aktorė ir pereiti raudonu kilimu, rašo vokiečių naujienų agentūra dpa.
Vaidmuo puikiai tinka
Dizaineriai vilioja tokias garsias žvaigždes kaip Penélope Cruz ir Jennifer Lopez stulbinamomis suknelėmis. Aktorės už tai tik pasirodo ant raudono kilimo ir ištaria stebuklingus žodžius: "Aš vilkiu..." Ir viskas – pigu ir labai efektyvu.
Kino ekrano žvaigždės puikiai tinka mados modelių vaidmeniui ir pastaruoju metu ypač dažnai tokius vaidmenis gauna. Vienas pagrindinių jų pranašumų, palyginti su manekenėmis, aktorės nėra tokios liesos ir jos kupinos temperamento. Tai gražu ir tikra.
Be to, kino žvaigždės įpratusios prie kamerų ir labiau savimi pasitikinčios pasirodo ant raudono kilimo. Pavyzdžiui, P.Cruz yra mylimiausia mados namų aktorė. Vieną naktį ji dėvi "Armani", kitą – "Versace" arba "Chanel", arba "Dior", arba dar kitų mados namų apdarus.
Kitos aktorės linkusios "parduoti" savo veidą atskiriems madų namams. Seksualioji Eva Mendes antrą kartą tapo "Calvino Kleino" modeliu. Megan Fox apatiniai – "Emporio Armani", o džinsai – "Armani Jeans".
"M.Fox yra jauna, seksuali ir labai gyvybinga", – savo bendrovės sprendimą samdyti šią aktorę paaiškino dizaineris Giorgio Armani.
Be to, ji nuolat žiniasklaidos dėmesio centre.
Pačios imasi verslo
Tačiau ne retai pasitaiko, kad pačios aktorės imasi dizaino. J.Lopez išleido savo "Sweetface" kolekciją. Ispanų aktorė Elsa Pataky – PTKY.
Po vaidmens kultiniame seriale "Seksas ir miestas" aktorė Sarah Jessica Parker pavirto mados ikona, todėl netrukus ji užsiėmė dizainu ir sukūrė savo ženklą "Bitten".
Jos drabužių linija, kurios šūkis buvo "Mada nėra prabanga, ji yra teisinga", žlugo. Bet S.J.Parker neišsigando ir pasirašė sutartį, pagal kurią vienoje drabužių bendrovėje užėmė kūrybinio direktoriaus postą.
Ne tik S.J.Parker, bet ir kitų kino ekrano deivių pradėtos drabužių linijos žlugo. Nei J.Lopez, nei E.Pataky drabužiai nesusilaukė ypač aukšto įvertinimo. Galbūt dėl to, kad šiam darbui neskiriama per daug dėmesio arba drabužių kolekcijas užtemdo jų kūrėjų šlovė.
Bet nesėkmės neatšaldo aktorių noro patekti į mados pasaulį. P.Cruz, pavyzdžiui, imasi visko po truputį. Ji reklamavo įvairių mados namų drabužius ir "Glamorous" kvepalus, tapo mados namų "Ralph Lauren" veidu. Aktorė su seserimi Mónica pačios ėmėsi dizaino. Jos kuria ispanų "Mango" bendrovei.
Ir manekenės nesnaudžia
Ne mažiau ambicingos ir įžymybės iš Pietų Amerikos. 2007 m. dainininkė Natalia Oreiro sukūrė savo drabužių liniją. Iš Urugvajaus kilusi atlikėja yra ir modelis, ir mūza, o jos sesuo – dizainerė.
Prieš keturis sezonus Čilės televizijos laidų vedėja ir buvusi Mis pasaulis Cecilia Bolocco pradėjo kurti drabužius moterims, kurioms daugiau nei 30 metų.
Tiesa, ne tik aktorės ar dainininkės, bet ir kai kurie modeliai ėmė kurti drabužius. Britų supermodelis Kate Moss sukūrė kolekcijas "TopShop" bendrovei.
Vokietijos gražuolė Heidi Klum visada siekė tapti dizainere, bet nuo 19-os jai susiklostė modelio karjera. Būdama 29-erių ji grįžo prie senos svajonės ir nuo tada kuria maudymosi kostiumėlius, batus ir net juvelyriką. Dabar ji veda JAV televizijos laidą, kurioje varžosi dar nelabai žinomi dizaineriai, o vasarį pristatė dvi naujas kolekcijas, skirtas nėščioms moterims.
"Noriu, kad moterys jaustųsi nuostabiai ir elegantiškai, kaip jaučiausi aš, kai buvau nėščia", – prisipažino ji.
Naujausi komentarai