Pereiti į pagrindinį turinį

Didieji reklamos užsakovai skelbia boikotą „Facebook“

2020-06-29 10:12

Didžiausios JAV kompanijos atsisako reklamuotis per „Facebook“ dėl nepakankamos pažangos kovojant su neapykantą kurstančiais pasisakymais socialiniame tinkle, skelbia JAV žiniasklaida.

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Pixabay nuotr.

Kaip rašo „The Wall Street Journal“, prie penktadienį apie tokį boikotą paskelbusio vieno didžiausių pasaulyje vartojimo prekių tiekėjo „Unilever“ netrukus prisijungė „Verizon Communications“, o vėliau – dar keletas didelių kompanijų, įskaitant „Coca-Cola“, „Diageo“, „Starbucks“.

„Unilever“, kuri taip pat atsisakė reklamuotis per „Twitter“ ir „Instagram“ bent jau iki metų pabaigos, teigė, kad „atsižvelgdama į dabartinę poliarizaciją ir artėjančius JAV rinkimus, būtina stiprinti neapykantos kupinų pasisakymų kontrolės priemones“.

Ši viena didžiausių pasaulyje reklamos užsakovių planuoja socialiniuose tinkluose sutaupytas lėšas nukreipti į reklamą žiniasklaidoje.

„Pathmatics“ duomenimis, praėjusiais metais „Unilever“ reklamai per „Facebook“ skyrė 42,3 mln. JAV dolerių.

Savo ruožtu „Coca-Cola“ paskelbė 30 dienų reklamos socialiniuose tinkluose, įskaitant „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“, „YouTube“, moratoriumą, įsigaliosiantį liepos 1-ąją.

„Pasaulyje nėra vietos rasizmui, ir socialiniuose tinkluose nėra vietos rasizmui“, – pareiškė „Coca-Cola“ vadovas Jamesas Quincy (Džeimsas Kuinsis).

„Facebook“ reklamos skelbimų boikotas prasidėjo po to, kai žmogaus teisių gynimo grupės, tokios kaip „Anti-Defamation League“ ir NAACP, paragino verslą liepos mėnesį atsisakyti reklamos socialiniuose tinkluose. Organizacijų teigimu, „Facebook“ pažanga kovoje su priešiškais pasisakymais ir dezinformacija yra nepakankama.

Socialinis tinklas laikėsi pozicijos, kad politinio pobūdžio pasisakymai, įskaitant JAV prezidento Donaldo Trumpo (Donaldo Trampo) komentarus, neturėtų būti tikrinami dėl faktinių klaidų ir šalinami.

Tačiau „Facebook“ vadovas ir įkūrėjas Markas Zuckerbergas praėjusios savaitės pabaigoje pareiškė, kad socialinis tinklas pradės žymėti jo taisykles pažeidžiančias politines publikacijas ir imsis kitų priemonių kovai su poveikiu rinkėjams bei mažumų įžeidinėjimais.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų